dzisiaj

Więcej niż ornament

Więcej niż ornament

W wielu spośród najchętniej oglądanych spotów reklamowych to muzyka stanowi główną wartość. W takich filmach twórcy zwykle myślą o muzyce od samego początku i stanowi ona równorzędny z obrazem element kreacji, a nie coś dodanego na końcu na zasadzie "tyle jeszcze zostało w budżecie".

Czytaj więcej
Opus B nagrodzone w konkursie Creativity International Awards

Opus B nagrodzone w konkursie Creativity International Awards

Polska agencja zdobyła cztery nagrody.

Czytaj więcej
Burda wprowadza karty podarunkowe z prenumeratą

Burda wprowadza karty podarunkowe z prenumeratą

Na początek są to prenumeraty "National Geographic" i "Burdy".

Czytaj więcej
Artegence prowadzi digitalową kampanię Pepsi [wideo]

Artegence prowadzi digitalową kampanię Pepsi [wideo]

Akcja jest dopełnieniem trwającej kampanii ATL-owej "W święta znajdź swój smak".

Czytaj więcej
Kolekcja ubrań ze Sponge Bobem

Kolekcja ubrań ze Sponge Bobem

Kanał Nickelodeon Polska przygotował ją we współpracy z marką streetwearową PLNY Lala i agencją CPLG.

Czytaj więcej
McDonald's dla dorosłych dzieci [wideo]

McDonald's dla dorosłych dzieci [wideo]

DDB & Tribal przygotowała świąteczną kampanię wizerunkową marki.

Czytaj więcej
Tymbark z akcją na święta

Tymbark z akcją na święta

Startują działania pod hasłem "Ty to masz gest!".

Czytaj więcej
Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce

Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce

Według badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".

Czytaj więcej
Kantar TNS: w tym roku na świąteczne prezenty wydamy po 594 zł

Kantar TNS: w tym roku na świąteczne prezenty wydamy po 594 zł

Najwięcej wydatków Polacy przeznaczą na dzieci.

Czytaj więcej
Żywiec Zdrój chce walczyć z plastikiem

Żywiec Zdrój chce walczyć z plastikiem

Marka zobowiązała się, że do 2020 r. podda recyklingowi taką samą ilość plastiku, jaką wprowadzi na rynek.

Czytaj więcej