dzisiaj

Google wprowadzi model pierwszej ceny w programmaticu

Google wprowadzi model pierwszej ceny w programmaticu

O zmianach pisze Jakub Szymankiewicz, junior programmatic trader, Digital Resolution (Grupa OMD).

Czytaj więcej
Apple News Plus: czego się spodziewać

Apple News Plus: czego się spodziewać

Nowy serwis Apple - jeden z kilku zapowiedzianych na wczorajszej konferencji w Kalifornii - to ciekawa oferta dla czytelników prasy, ale niekoniecznie dla wydawców.

Czytaj więcej
W Papaya Films powstał spot dla japońskich linii lotniczych [wideo]

W Papaya Films powstał spot dla japońskich linii lotniczych [wideo]

Spot wyreżyserowała Philippa Price.

Czytaj więcej
T-Mobile "bez nonsensów" [wideo]

T-Mobile "bez nonsensów" [wideo]

Repozycjonowanie marki ma uczynić ją bliższą emocjonalnie konsumentom.

Czytaj więcej
P&G z Carrefourem dla planety

P&G z Carrefourem dla planety

W programie "Przyszłość naszej planety wybierasz dziś" firmy zachęcają konsumentów do odpowiedzialnej segregacji odpadów opakowaniowych.

Czytaj więcej
Polska marka Mokosh w brytyjskim "Vogue"

Polska marka Mokosh w brytyjskim "Vogue"

Znalazła się wśród międzynarodowych nowości, które zdaniem redakcji wyróżniają się na skalę światową.

Czytaj więcej
Startuje Series Mania Forum 2019

Startuje Series Mania Forum 2019

To cykl konferencji i spotkań poświęconych najnowszym produkcjom telewizyjnym. W jednym z konkursów znalazł się polski scenariusz serialowy.

Czytaj więcej
Ruszył nowy program lojalnościowy MediaMarktu

Ruszył nowy program lojalnościowy MediaMarktu

Uruchomieniu Klubu MediaMarkt towarzyszy kampania marketingowa z udziałem komiksowych bohaterów Tytusa, Romka i A'Tomka.

Czytaj więcej
SXSW x 2012 Agency: “Keep Austin Weird"

SXSW x 2012 Agency: “Keep Austin Weird"

To slogan promujący Austin od 2000 roku. Tym hasłem dziewiętnaście lat później podsumowujemy festiwal South by Southwest 2019.

Czytaj więcej
Synchronizacja muzyki z biznesem

Synchronizacja muzyki z biznesem

Najbardziej ekscytujący w pracy konsultanta muzycznego jest moment, gdy pod wpływem przeczytanego briefu czy scenariusza zaczyna działać wyobraźnia - mówi Agnieszka Kulczycka, założycielka i prezeska agencji Sirens.

Czytaj więcej