dzisiaj

Actimel chce wstrząsnąć zimą

Danone kusi loterią z nagrodami do wygrania co 10 minut.

Proama powraca z reklamą po dwóch latach

Autorami kampanii są: Change Serviceplan, Bomaye, Havas Media i Performics.

Robert Lewandowski w nowej kampanii Huawei

Chiński producent ma już 23 proc. rynku smartfonów w Polsce.

Christian A. Dumais na pokładzie Elephate

Jest twórcą postaci Drunk Hulka znanego z Twittera.

Tesco proponuje swoim dostawcom mierzalne media in-store

Wdrożeniem nowych narzędzi służących optymalizacji i mierzeniu wyników działań marek w sklepach zajmie się Dunnhumby poprzez spółkę córkę Connect Media.

KER: reklama biegów Runmageddon nie narusza Kodeksu Etyki Reklamy

Według komisji ukazanie w reklamie kobiecego wizerunku nie było przejawem dyskryminacji.

17 statuetek i 37 wyróżnień w XXI edycji konkursu Kreatura

Jury pracujące pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, zakończyło obrady.

Pekao SA pokaże "siłę polskiego żubra"

Drugi w kraju bank zapowiada zwiększenie wsparcia marketingowego. Cel: znaczny wzrost liczby klientów.

Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu muzeum Polin

Kampania obejmuje kraje europejskie oraz Stany Zjednoczone, Kanadę i Izrael.

Eurocash po trzech kwartałach notuje 10 proc. wzrost przychodów

Wpływ na to miały przede wszystkim przejęcia w sektorze detalicznym. Hurt wypadł gorzej.