Actimel chce wstrząsnąć zimą
Danone kusi loterią z nagrodami do wygrania co 10 minut.
Proama powraca z reklamą po dwóch latach
Autorami kampanii są: Change Serviceplan, Bomaye, Havas Media i Performics.
Robert Lewandowski w nowej kampanii Huawei
Chiński producent ma już 23 proc. rynku smartfonów w Polsce.
Christian A. Dumais na pokładzie Elephate
Jest twórcą postaci Drunk Hulka znanego z Twittera.
Tesco proponuje swoim dostawcom mierzalne media in-store
Wdrożeniem nowych narzędzi służących optymalizacji i mierzeniu wyników działań marek w sklepach zajmie się Dunnhumby poprzez spółkę córkę Connect Media.
KER: reklama biegów Runmageddon nie narusza Kodeksu Etyki Reklamy
Według komisji ukazanie w reklamie kobiecego wizerunku nie było przejawem dyskryminacji.
17 statuetek i 37 wyróżnień w XXI edycji konkursu Kreatura
Jury pracujące pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, zakończyło obrady.
Pekao SA pokaże "siłę polskiego żubra"
Drugi w kraju bank zapowiada zwiększenie wsparcia marketingowego. Cel: znaczny wzrost liczby klientów.
Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu muzeum Polin
Kampania obejmuje kraje europejskie oraz Stany Zjednoczone, Kanadę i Izrael.
Eurocash po trzech kwartałach notuje 10 proc. wzrost przychodów
Wpływ na to miały przede wszystkim przejęcia w sektorze detalicznym. Hurt wypadł gorzej.