dzisiaj

Deep learning, czyli ewolucja reklamy: case study RTB House

Oto przykład innowacyjnego wykorzystania deep learningu i potwierdzenie, że działania online mogą być o wiele bardziej skuteczne niż dotychczas zakładano.

"Wysokie Obcasy Praca" - nowy kwartalnik Agory

Naczelną magazynu została Joanna Mosiej-Sitek, wydawca "Wysokich Obcasów".

69 proc. Polaków korzystało już z płatności cyfrowych

To wynik badania Digital Payments Study przeprowadzonego na zlecenie Visa.

Epica 2017: trzy statuetki dla Polski

Nagrodzone zostały agencje: Walk, DDB & Tribal oraz FCB Warsaw.

Raport "Domy produkcyjne" w styczniowym wydaniu "MMP"

Badania satysfakcji klientów domów wykonał instytut Kantar Millward Brown.

Opus B wygrywa podwójne złoto Creativity International Awards

To już 10. i 11. nagroda dla krakowskiej agencji w tym roku.

Nowy serial Polsatu sponsorowany przez Coca-Colę

W projekt zaangażowały się agencje: MediaCom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Ruszył "Przystanek Miasto" - projekt "Gazety Wyborczej" i Tok FM

Projekt potrwa cały grudzień.

Zenith: w 2018 r. rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 1,9 proc.

Agencja prognozuje wartość rynku w przyszłym roku na 7,177 mld zł netto.

Fox uruchomi usługę VoD National Geographic+

Ważnymi elementami oferty programowej mają być krótkie formy dokumentalne, programy w 4K i nowe produkcje fabularne.