Deep learning, czyli ewolucja reklamy: case study RTB House
Oto przykład innowacyjnego wykorzystania deep learningu i potwierdzenie, że działania online mogą być o wiele bardziej skuteczne niż dotychczas zakładano.
"Wysokie Obcasy Praca" - nowy kwartalnik Agory
Naczelną magazynu została Joanna Mosiej-Sitek, wydawca "Wysokich Obcasów".
69 proc. Polaków korzystało już z płatności cyfrowych
To wynik badania Digital Payments Study przeprowadzonego na zlecenie Visa.
Epica 2017: trzy statuetki dla Polski
Nagrodzone zostały agencje: Walk, DDB & Tribal oraz FCB Warsaw.
Raport "Domy produkcyjne" w styczniowym wydaniu "MMP"
Badania satysfakcji klientów domów wykonał instytut Kantar Millward Brown.
Opus B wygrywa podwójne złoto Creativity International Awards
To już 10. i 11. nagroda dla krakowskiej agencji w tym roku.
Nowy serial Polsatu sponsorowany przez Coca-Colę
W projekt zaangażowały się agencje: MediaCom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.
Ruszył "Przystanek Miasto" - projekt "Gazety Wyborczej" i Tok FM
Projekt potrwa cały grudzień.
Zenith: w 2018 r. rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 1,9 proc.
Agencja prognozuje wartość rynku w przyszłym roku na 7,177 mld zł netto.
Fox uruchomi usługę VoD National Geographic+
Ważnymi elementami oferty programowej mają być krótkie formy dokumentalne, programy w 4K i nowe produkcje fabularne.