dzisiaj

Piotr Kania nowym dyrektorem kreatywnym Czteryczwarte

Dotychczasowy dyrektor kreatywny obejmuje dyrekcję kreatywną rozwijającego się działu agencji - Corporate Identity.

Wojciech Staszewski w "Wysokich Obcasach Praca"

Ostatnio był dziennikarzem "Newsweeka" i "Twojego Stylu".

Empik głównym akcjonariuszem serwisu E-Muzyka

Transakcja porządkuje aktywa pozostałe po Funduszu Empik Media & Fashion.

Anna Lewandowska w Lidlu

W sklapach sieci pojawiły się produkty marki "Foods by Ann" sygnowane przez znaną trenerkę i dietetyczkę.

Jarosław Śliżewski dyrektorem obszarów cyfrowych Grupy Radiowej Agory

Zajmie się cyfryzacją marek radiowych i nadzorem centrum projektowo-technicznego.

ZnanyLekarz.pl startuje z ogólnopolską kampanią [wideo]

Działania realizują: Cut The Mustard, Dobro i Blue 449.

Joanna Parczyńska wydawcą obszaru Kultura i multimedia "Gazety Wyborczej"

Obszar obejmuje "CoJestGrane24", kulturę w "Gazecie Wyborczej", Centrum Premier Czerska 8/10 oraz wideo dziennika.

Bakoma Bio jest autentyczna [case study]

Jaką strategię powinien przyjąć marketer na kurczącym się rynku, nie wchodząc w wojnę cenową z bezpośrednią konkurencją?

Coca-Cola z mocnym wsparciem wprowadza markę Fuzetea

To realizacja strategii firmy, która dywersyfikuje portfolio swoich produktów.

Aleksandra Klich odpowiada za rozwój "Gazety Wyborczej"

Stanowisko redaktora naczelnego "Magazynu Świątecznego Gazety Wyborczej" przejmie Marek Markowski.