dzisiaj

"Listy do M. 3" z pierwszym takim rekordem frekwencyjnym od czasu "Quo vadis"

Frekwencja kinowa przekroczyła 3 mln widzów.

Facebook zmienia algorytm w Aktualnościach

Serwis będzie wybierał posty, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi, i umieszczał je wyżej w Aktualnościach.

Vivus z nową platformą komunikacji - Mister Hajs (Mr Hi's)

Firma pożyczkowa w parodii stylu disco polo.

PKO BP zadowolony z reklamowego eksperymentu w TVP1

Wysoko oceniono efekty niestandardowej kampanii z grudnia 2017 r.

MBank zaskoczony hojnością swoich klientów dla WOŚP

Bank zachował się jednak honorowo i dotrzymał obietnic.

Świątek-Król i Stypa w kreacji Leo Burnett

Seniorski team kreatywny będzie pracował dla Orange Polska.

Piotr Gaweł w zarządzie Polkomtela

To powrót po ponad dekadzie.

Galeria Północna: 3,5 mln klientów w 3,5 miesiąca

Takim wynikiem centrum zamknęło pierwszy kwartał swojej działalności.

Studio na światowym poziomie

Coraz częściej klienci i studia produkcyjne próbują ominąć agencję i zrealizować projekt bez jej udziału. Począwszy od zlecenia gotowego scenariusza studiu produkcyjnemu, na kreacji reklamy przez to studio skończywszy - uważa Jerzy Przeździecki, dyrektor kreatywny Red8 Communications Group.

Fuzetea będzie największym europejskim launchem w historii The Coca-Cola Company

Firma zamierza w tym roku zainwestować dwa razy więcej we wsparcie kategorii herbaty niż rok wcześniej. To krok w realizacji strategii "Total Beverage Company".