"Listy do M. 3" z pierwszym takim rekordem frekwencyjnym od czasu "Quo vadis"
Frekwencja kinowa przekroczyła 3 mln widzów.
Facebook zmienia algorytm w Aktualnościach
Serwis będzie wybierał posty, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi, i umieszczał je wyżej w Aktualnościach.
Vivus z nową platformą komunikacji - Mister Hajs (Mr Hi's)
Firma pożyczkowa w parodii stylu disco polo.
PKO BP zadowolony z reklamowego eksperymentu w TVP1
Wysoko oceniono efekty niestandardowej kampanii z grudnia 2017 r.
MBank zaskoczony hojnością swoich klientów dla WOŚP
Bank zachował się jednak honorowo i dotrzymał obietnic.
Świątek-Król i Stypa w kreacji Leo Burnett
Seniorski team kreatywny będzie pracował dla Orange Polska.
Piotr Gaweł w zarządzie Polkomtela
To powrót po ponad dekadzie.
Galeria Północna: 3,5 mln klientów w 3,5 miesiąca
Takim wynikiem centrum zamknęło pierwszy kwartał swojej działalności.
Studio na światowym poziomie
Coraz częściej klienci i studia produkcyjne próbują ominąć agencję i zrealizować projekt bez jej udziału. Począwszy od zlecenia gotowego scenariusza studiu produkcyjnemu, na kreacji reklamy przez to studio skończywszy - uważa Jerzy Przeździecki, dyrektor kreatywny Red8 Communications Group.
Fuzetea będzie największym europejskim launchem w historii The Coca-Cola Company
Firma zamierza w tym roku zainwestować dwa razy więcej we wsparcie kategorii herbaty niż rok wcześniej. To krok w realizacji strategii "Total Beverage Company".