dzisiaj

Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska

Przed dołączeniem do McDonald’s Polska odpowiadał za rozwój strategii marketingowej w firmie Frisco.pl.

"Vogue Polska" startuje 14 lutego

W zespole m.in. Anda Rottenberg.

YouTube zmienia zasady współpracy z twórcami komercyjnymi

Aby możliwa była monetyzacja kanału, musi być on oglądany przez 4 tys. godzin w ciągu ostatnich 12 miesięcy i mieć przynajmniej 1 tys. subskrybentów.

Wavemaker: rośnie SVoD, spada znaczenie torrentów

Marki serwisów SVoD zadomowiają się na naszym rynku. 63 proc. internetowych widzów kojarzy już w Polsce Netflix, a ponad połowa zna Showmax. Ruch w e-wideo nadal przesuwa się w kierunku serwisów streamingowych, już tylko co piąty internauta ściąga programy z torrentów.

Michał Kazimierczak partnerem w Heart & Brain

Od 1 lutego br. obejmie również stanowisko dyrektora strategicznego agencji.