Orlen i 4F najbardziej kojarzone z zimowymi igrzyskami w Pjongczang
W badaniu wspomaganej znajomości oficjalnych sponsorów ankietowani przez Starcom najtrafniej wskazali marki Samsung, Visa, Kia, Hyundai, LG oraz McDonald’s.
Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo]
Adaptacją globalnych materiałów zajął się TAG Worldwide.
Nowa kampania szminek marki Rimmel [wideo]
Integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz fundacji Mamy Głos.
Jon Eastick w zespole zarządzającym Allegro
Będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii finansowej.
Cyfrowy Polsat i Plus ulepszają program lojalnościowy
Dla wszystkich klientów, niezależnie od wysokości abonamentu.
W placówkach Medicover trwa kampania Theraflu Total Grip
Kampania jest realizowana przez Be Media na zlecenie domu mediowego MediaCom Warszawa.
Polscy marketerzy zaniepokojeni duopolem Google-Facebook
Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców - pokazuje badanie Wavemakera.
Julia Wieniawa w kampanii L'Oreal Paris
Hasło kampanii promującej markę Casting Crème Gloss to "Nic mnie nie powstrzyma".
Aleksandra Karasińska naczelną Forbes.pl
Redaktorem naczelnym magazynu pozostaje Paweł Zielewski.
Bartosz Szreter digital account directorem w Saatchi & Saatchi IS
Odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie, a także za współpracę z obecnymi klientami agencji.