dzisiaj

Orlen i 4F najbardziej kojarzone z zimowymi igrzyskami w Pjongczang

W badaniu wspomaganej znajomości oficjalnych sponsorów ankietowani przez Starcom najtrafniej wskazali marki Samsung, Visa, Kia, Hyundai, LG oraz McDonald’s.

Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo]

Adaptacją globalnych materiałów zajął się TAG Worldwide.

Nowa kampania szminek marki Rimmel [wideo]

Integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz fundacji Mamy Głos.

Jon Eastick w zespole zarządzającym Allegro

Będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii finansowej.

Cyfrowy Polsat i Plus ulepszają program lojalnościowy

Dla wszystkich klientów, niezależnie od wysokości abonamentu.

W placówkach Medicover trwa kampania Theraflu Total Grip

Kampania jest realizowana przez Be Media na zlecenie domu mediowego MediaCom Warszawa.

Polscy marketerzy zaniepokojeni duopolem Google-Facebook

Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców - pokazuje badanie Wavemakera.

Julia Wieniawa w kampanii L'Oreal Paris

Hasło kampanii promującej markę Casting Crème Gloss to "Nic mnie nie powstrzyma".

Aleksandra Karasińska naczelną Forbes.pl

Redaktorem naczelnym magazynu pozostaje Paweł Zielewski.

Bartosz Szreter digital account directorem w Saatchi & Saatchi IS

Odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie, a także za współpracę z obecnymi klientami agencji.