dzisiaj

W placówkach Medicover trwa kampania Theraflu Total Grip

W placówkach Medicover trwa kampania Theraflu Total Grip

Kampania jest realizowana przez Be Media na zlecenie domu mediowego MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej
Polscy marketerzy zaniepokojeni duopolem Google-Facebook

Polscy marketerzy zaniepokojeni duopolem Google-Facebook

Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców - pokazuje badanie Wavemakera.

Czytaj więcej
Julia Wieniawa w kampanii L'Oreal Paris

Julia Wieniawa w kampanii L'Oreal Paris

Hasło kampanii promującej markę Casting Crème Gloss to "Nic mnie nie powstrzyma".

Czytaj więcej
Aleksandra Karasińska naczelną Forbes.pl

Aleksandra Karasińska naczelną Forbes.pl

Redaktorem naczelnym magazynu pozostaje Paweł Zielewski.

Czytaj więcej
Bartosz Szreter digital account directorem w Saatchi & Saatchi IS

Bartosz Szreter digital account directorem w Saatchi & Saatchi IS

Odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie, a także za współpracę z obecnymi klientami agencji.

Czytaj więcej
Unilever grozi wycofaniem reklam z mediów społecznościowych

Unilever grozi wycofaniem reklam z mediów społecznościowych

Producent chce, by technologiczni giganci zaczęli walczyć z rozpowszechnianiem nienawistnych postów za pośrednictwem swoich platform.

Czytaj więcej
Możliwości rozwoju, przyjazna atmosfera...

Możliwości rozwoju, przyjazna atmosfera...

Australijski oddział Ikei wrzucił kilka lat temu do pudełek ze swoimi produktami "instrukcje składania kariery". Nie wydając ani dolara na media, dotarł do odpowiedniej grupy, przekonał do siebie i zebrał ponad cztery tysiące wartościowych aplikacji. Tak dziś działa Employer Branding.

Czytaj więcej
Agencja ADnova zaczęła obsługę marki FILORGA w Polsce

Agencja ADnova zaczęła obsługę marki FILORGA w Polsce

ADnova będzie odpowiedzialna za tworzenie materiałów wizerunkowych i informacyjnych oraz identyfikację graficzną lidera rozwiązań anti-ageing dla medycyny estetycznej i klienta indywidualnego.

Czytaj więcej
Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej
Heineken przypomina legendę Jerzego Dudka

Heineken przypomina legendę Jerzego Dudka

Pierwszy Polak w światowej kampanii marki.

Czytaj więcej