dzisiaj

Polscy marketerzy zaniepokojeni duopolem Google-Facebook

Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców - pokazuje badanie Wavemakera.

Julia Wieniawa w kampanii L'Oreal Paris

Hasło kampanii promującej markę Casting Crème Gloss to "Nic mnie nie powstrzyma".

Aleksandra Karasińska naczelną Forbes.pl

Redaktorem naczelnym magazynu pozostaje Paweł Zielewski.

Bartosz Szreter digital account directorem w Saatchi & Saatchi IS

Odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie, a także za współpracę z obecnymi klientami agencji.

Unilever grozi wycofaniem reklam z mediów społecznościowych

Producent chce, by technologiczni giganci zaczęli walczyć z rozpowszechnianiem nienawistnych postów za pośrednictwem swoich platform.