dzisiaj

Paulina Tyczkowska w zespole NC+

Odpowiada za promocję kanałów filmowych NC+ i seriali Canal+.

Tomasz Czudowski będzie tworzyć z Pascalem Brodnickim Tubę Smaku

Szef marketingu YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej żegna się ze stanowiskiem po ośmiu latach.

Data Tribe - nowa firma strategiczno-badawcza

Założycielem Data Tribe jest Marek Tobota.

Frisco.pl startuje z nową kampanią

Jej hasło brzmi "Frisco.pl - definicja lepszych zakupów". Działania przygotowały agencje z Publicis Media.

Aflofarm zmienia reklamy Neosine po wszczęciu postępowań przez GIF [wideo]

W emitowanych od niedawna w telewizji reklamach leków Neosine Forte pojawiała się postać kobiety w białym fartuchu, która w aptece zachwala wspomniane leki pacjentom. Sugerowanie wykształcenia jest jednak zabronione przez prawo.

Grzegorz Krzemień szefem branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska

Prace rady - ciała nadzorującego i kontrolującego program certyfikacji DIMAQ - będą odbywały się w czterech grupach projektowych.

BabuShop będzie pomagać najuboższym

W połowie marca rusza sieć sklepów z naturalną żywnością i kosmetykami należąca do fundacji Pomaganie Jest Trendy i spółki Todos Polska.

Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku?

- Gdańska uchwała to bubel prawny, który nie szanuje przedsiębiorców, praw nabytych i który sprawi, że z miasta znikną reklamy legalne i systemowe, a cały bałagan reklamowy zostanie - komentuje Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

Piotr Chrobot wraca z Dubaju i zarządza kreacją agencji Life On Mars

Z Błażejem Soniewickim rozwijają strukturę kreatywno-strategiczną, skupioną na nowych mediach.

Otomoto namawia do "kupowania z głową" [wideo]

Rusza nowa kampania przygotowana przez Cut The Mustard i UM.