Paulina Tyczkowska w zespole NC+
Odpowiada za promocję kanałów filmowych NC+ i seriali Canal+.
Tomasz Czudowski będzie tworzyć z Pascalem Brodnickim Tubę Smaku
Szef marketingu YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej żegna się ze stanowiskiem po ośmiu latach.
Data Tribe - nowa firma strategiczno-badawcza
Założycielem Data Tribe jest Marek Tobota.
Frisco.pl startuje z nową kampanią
Jej hasło brzmi "Frisco.pl - definicja lepszych zakupów". Działania przygotowały agencje z Publicis Media.
Aflofarm zmienia reklamy Neosine po wszczęciu postępowań przez GIF [wideo]
W emitowanych od niedawna w telewizji reklamach leków Neosine Forte pojawiała się postać kobiety w białym fartuchu, która w aptece zachwala wspomniane leki pacjentom. Sugerowanie wykształcenia jest jednak zabronione przez prawo.
Grzegorz Krzemień szefem branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska
Prace rady - ciała nadzorującego i kontrolującego program certyfikacji DIMAQ - będą odbywały się w czterech grupach projektowych.
BabuShop będzie pomagać najuboższym
W połowie marca rusza sieć sklepów z naturalną żywnością i kosmetykami należąca do fundacji Pomaganie Jest Trendy i spółki Todos Polska.
Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku?
- Gdańska uchwała to bubel prawny, który nie szanuje przedsiębiorców, praw nabytych i który sprawi, że z miasta znikną reklamy legalne i systemowe, a cały bałagan reklamowy zostanie - komentuje Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.
Piotr Chrobot wraca z Dubaju i zarządza kreacją agencji Life On Mars
Z Błażejem Soniewickim rozwijają strukturę kreatywno-strategiczną, skupioną na nowych mediach.
Otomoto namawia do "kupowania z głową" [wideo]
Rusza nowa kampania przygotowana przez Cut The Mustard i UM.