dzisiaj

Noizz teraz także jako aplikacja

Noizz teraz także jako aplikacja

Onet-RASP inwestuje w platformę dla milenialsów.

Czytaj więcej
Olimpijska kampania Visy z udziałem Kamila Stocha [wideo]

Olimpijska kampania Visy z udziałem Kamila Stocha [wideo]

Kampania jest częścią szerszych działań sponsoringowych Visy związanych z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Pjongczang.

Czytaj więcej
Iza Grzybowska w Papaya Films

Iza Grzybowska w Papaya Films

Studio poszerza kompetencje o produkcję sesji zdjęciowych.

Czytaj więcej
UPC Polska ma nowego szefa

UPC Polska ma nowego szefa

Robert Redeleanu zastąpi na stanowisku CEO Fransa-Willema de Kloeta, który odchodzi z firmy z końcem marca br.

Czytaj więcej
Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r.

Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r.

Dane pochodzą z narzędzia AdReport, będącego częścią spółki Ströer Digital Media.

Czytaj więcej
Ruch na scenie międzynarodowej

Ruch na scenie międzynarodowej

Rok 2018 zaczął się od globalnego przetargu mediowego Marsa. Za jego przykładem poszło jeszcze kilku klientów.

Czytaj więcej
Nescafe Azera Americano rusza z nową kampanią

Nescafe Azera Americano rusza z nową kampanią

Komunikacja zaplanowana jest na Facebooku, Instagramie, platformach VoD.

Czytaj więcej
Odra: "Najlepiej razem"

Odra: "Najlepiej razem"

Wraz z rebrandingiem marki słodyczy Grupa Otmuchów wprowadza nową platformę komunikacji "Najlepiej razem".

Czytaj więcej
Millennium stawia na minioddziały

Millennium stawia na minioddziały

Pierwsza placówka w nowym formacie w Galerii Krakowskiej.

Czytaj więcej
"Możesz wszystko, ale nie musisz" - nowa kampania PKO BP

"Możesz wszystko, ale nie musisz" - nowa kampania PKO BP

Konta dla młodych reklamuje Maciej Musiał. Kampania wykorzystuje media online.

Czytaj więcej