dzisiaj

Bancovo chce być numerem 1 pożyczek online

Duży budżet na reklamę; kampania launchowa w internecie, po wakacjach także w TV.

Discovery Communications sfinalizowało przejęcie Scripps Networks Interactive

Nowa firma będzie działać pod nazwą Discovery. Już oficjalnie: Discovery zostaje właścicielem TVN.

Martyna Wojciechowska ma swoją Barbie

Osobowość polskiej podróżniczki zainspirowała twórców serii Barbie Fashionista - Wojciechowska w wersji lalki dołącza do linii lalek Shero.

Trendy i gadżety w eventach

Czy influencerzy zwiększą swoją pozycję w komunikacji marketingowej czy ich wiarygodność spadnie? Czy wobec rozwoju transmisji online eventy stracą publiczność, czy stanie się wręcz odwrotnie?

Nowa kampania Tesco z Ogilvy & Mather i MediaComem

"Historie pisane smakiem" realizowane będą w telewizji, radiu, prasie, outdoorowo, w sklepach oraz kanałach online i social media.

Sławomir Jurek szefem marketingu Kino Polska TV

Odpowiada za całość działań marketingowych firmy.

Aneta Kabsa w jury festiwalu reklamowego w Lizbonie

Zasiądzie w zespole oceniającym kategorię radio.

Biedronka przygotowała kampanię w związku z zakazem handlu w niedziele [wideo]

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu i internecie.

Klub Pasjonatów Kina NAM - "Kobiety Mafii"

We wtorek, 27 lutego w kinie Cinema City Galeria Mokotów odbyło się pierwsze, otwierające sezon 2018, spotkanie Klubu Pasjonatów Kina NAM zorganizowane przez dom reklamy kinowej New Age Media we współpracy z wydawnictwem VFP Communications.

Pekao zapowiada większą aktywność reklamową

Rynek ma odczuć różnicę.