Bancovo chce być numerem 1 pożyczek online
Duży budżet na reklamę; kampania launchowa w internecie, po wakacjach także w TV.
Discovery Communications sfinalizowało przejęcie Scripps Networks Interactive
Nowa firma będzie działać pod nazwą Discovery. Już oficjalnie: Discovery zostaje właścicielem TVN.
Martyna Wojciechowska ma swoją Barbie
Osobowość polskiej podróżniczki zainspirowała twórców serii Barbie Fashionista - Wojciechowska w wersji lalki dołącza do linii lalek Shero.
Trendy i gadżety w eventach
Czy influencerzy zwiększą swoją pozycję w komunikacji marketingowej czy ich wiarygodność spadnie? Czy wobec rozwoju transmisji online eventy stracą publiczność, czy stanie się wręcz odwrotnie?
Nowa kampania Tesco z Ogilvy & Mather i MediaComem
"Historie pisane smakiem" realizowane będą w telewizji, radiu, prasie, outdoorowo, w sklepach oraz kanałach online i social media.
Sławomir Jurek szefem marketingu Kino Polska TV
Odpowiada za całość działań marketingowych firmy.
Aneta Kabsa w jury festiwalu reklamowego w Lizbonie
Zasiądzie w zespole oceniającym kategorię radio.
Biedronka przygotowała kampanię w związku z zakazem handlu w niedziele [wideo]
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu i internecie.
Klub Pasjonatów Kina NAM - "Kobiety Mafii"
We wtorek, 27 lutego w kinie Cinema City Galeria Mokotów odbyło się pierwsze, otwierające sezon 2018, spotkanie Klubu Pasjonatów Kina NAM zorganizowane przez dom reklamy kinowej New Age Media we współpracy z wydawnictwem VFP Communications.
Pekao zapowiada większą aktywność reklamową
Rynek ma odczuć różnicę.