dzisiaj

Duże zainteresowanie serialami TVN na targach MIPTV 2018

Duże zainteresowanie serialami TVN na targach MIPTV 2018

W najbliższym czasie mogą zostać sfinalizowane rozmowy na temat emisji "Diagnozy" i "Drugiej szansy" na wybranych rynkach.

Czytaj więcej
Nie ogłaszajmy końca Snapchata

Nie ogłaszajmy końca Snapchata

Snapchat zrewolucjonizował świat social mediów. Dajmy mu szansę.

Czytaj więcej
Kobiety w Reklamie dla Centrum Praw Kobiet

Kobiety w Reklamie dla Centrum Praw Kobiet

Projekt #JESTEMZNIĄ wspierają charytatywnie ambasadorzy, m.in. Max Cegielski, Artur Barciś, Maciej Nowak, Krzysztof Materna i Vienio.

Czytaj więcej
Interia ma ponad 20 milionów użytkowników

Interia ma ponad 20 milionów użytkowników

Serwisy Grupy Interia w marcu br. odwiedziło ponad 20 milionów użytkowników, wynika z badania Gemius/PBI za marzec 2018. To efektowne potwierdzenie trendu utrzymującego się od kilkunastu miesięcy - Interia rośnie najszybciej na tle portalowej konkurencji.

Czytaj więcej
Martin Sorrell odchodzi z WPP

Martin Sorrell odchodzi z WPP

Od 33 lat był CEO największej grupy reklamowej świata.

Czytaj więcej
Antyradio zaprezentowało swój mural

Antyradio zaprezentowało swój mural

Stacja Eurozetu promuje się w centrum Warszawy.

Czytaj więcej
Ewa Kasprzyk nową twarzą marki Soraya

Ewa Kasprzyk nową twarzą marki Soraya

Marka wprowadza nową linię kosmetyków Total Collagen dla kobiet 50+.

Czytaj więcej
Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media

Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media

Dział commerce ma pomagać marketerom w integracji działań marketingowych i sprzedażowych.

Czytaj więcej
Julia Szostak i Daniel Przygoda obejmują stanowiska creative head w Wavemakerze

Julia Szostak i Daniel Przygoda obejmują stanowiska creative head w Wavemakerze

Poszerzają swoje kompetencje w agencji contentmarketingowej Wavemaker Content.

Czytaj więcej
Beko bada nawyki żywieniowe dzieci

Beko bada nawyki żywieniowe dzieci

16 kwietnia wystartowała polska odsłona kampanii "Jedz jak mistrz", stworzona we współpracy z klubem FC Barcelona. Z tej okazji firma Beko zaprezentowała wyniki badania, dotyczącego żywienia dzieci.

Czytaj więcej