PKP Intercity z nową platformą komunikacji
Przewoźnik chwali się nowoczesnością - "Tysiące powodów do podróżowania". Realizacja: Publicis, Agencja Warszawa i Value Media.
Właściciel Lidla celuje w 100 mld euro
Grupa Schwarz, do której należą sieci Kaufland i Lidl, zamierza w tym roku przekroczyć barierę 100 mld euro przychodów.
Dobry czas dla lodów
Rynek lodów familijnych rośnie w tempie ok. 5,5 proc., a marka Bracia Koral - blisko 60 proc.
Kasztelan "ręczy za każdą butelkę"
W nowej kampanii marka odwołuje się do tradycji i miejsca pochodzenia.
20 tysięcy miłośników sportu rywalizowało podczas ORLEN Warsaw Marathon
Za nami VI edycja ORLEN Warsaw Marathon. W maratonie triumfował Ezekiel Omullo (KEN), a w biegu OSHEE 10 km Mengistru Zelalem (ETH). Podczas 88. PZLA Mistrzostw Polski w Maratonie Mężczyzn na najwyższym stopniu podium stanął Yared Shegumo.
Mastercard goni Visę
Maleje różnica w liczbie kart płatniczych obsługiwanych przez dwóch głównych operatorów.
"To Twój Moment" - nowy magazyn od Burdy
Sprzedaż wesprze ogólnopolska kampania outdoorowa oraz w punktach sprzedaży i mediach własnych wydawnictwa.
GoldenSubmarine promuje aplikację mobilną Benefia24
Spot stworzył dom produkcji filmowej Million Frames.
Metro, WP i Zoom TV we wspólnej kampanii
Twarzą działań jest aktor Cezary Żak. Komunikacja potrwa do końca maja.
Anna Lewandowska uruchamia e-sklep dla rodziców
Portal Baby by Ann ma łączyć funkcje serwisu poradnikowego dla rodziców oraz sklepu internetowego. Start sklepu zaplanowano na połowę maja.