dzisiaj

Zakaz handlu w niedziele napędza obrót e-sklepów

Obowiązujący od 1 marca 2018 r. zakaz handlu w wybrane niedziele zintensyfikował ruch i sprzedaż internetową w te dni.

Specjalna puszka Coca-Coli na półwiecze BigMaca

Projekt graficzny opiera się na pokazaniu warstw słynnej kanapki.

Emlab dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii

Agencja eventowa Emlab przygotowała dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii nowoczesną, interaktywną aplikację prezentującą biznesowy i kulturowy potencjał metropolii podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego - największej imprezy biznesowej w Europie Centralnej.

Czesi nas dobre piwo!

To jedno z haseł w najnowszej kampanii OOH i Digital dla marki Kozel - największej na czeskim rynku marki piwa.

Ruszyła kampania Lecha Pilsa

Lech Pils - lokalna, wielkopolska marka Kompanii Piwowarskiej wystartowała z nową kampanią.

JZO S.A. podjęła współpracę z Hanami Communications

JZO S.A., lider polskiego rynku producentów soczewek okularowych, podjął współpracę z agencją Hanami Communications. Zakres współpracy obejmuje doradztwo marketingowe, komunikację wewnętrzną i wsparcie w ramach działań CSR.

NC+ chwali się mundialem w 4K

Szeroko zaplanowana kampania autorstwa agencji Havas Warsaw i Havas Media.

Relaunch miesięcznika "Moje Gotowanie"

Zmiany Burda zaplanowała w oparciu o wyniki badań fokusowych oraz trendy kulinarne.

Biedronka testuje paczkomaty

W 300 sklepach na terenie kraju mają stanąć urządzenia firmy Swipbox Polska.

To już przesądzone: we wrześniu rebranding BZ WBK na Santander

Zmianie marki będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa.