Zakaz handlu w niedziele napędza obrót e-sklepów
Obowiązujący od 1 marca 2018 r. zakaz handlu w wybrane niedziele zintensyfikował ruch i sprzedaż internetową w te dni.
Specjalna puszka Coca-Coli na półwiecze BigMaca
Projekt graficzny opiera się na pokazaniu warstw słynnej kanapki.
Emlab dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii
Agencja eventowa Emlab przygotowała dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii nowoczesną, interaktywną aplikację prezentującą biznesowy i kulturowy potencjał metropolii podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego - największej imprezy biznesowej w Europie Centralnej.
Czesi nas dobre piwo!
To jedno z haseł w najnowszej kampanii OOH i Digital dla marki Kozel - największej na czeskim rynku marki piwa.
Ruszyła kampania Lecha Pilsa
Lech Pils - lokalna, wielkopolska marka Kompanii Piwowarskiej wystartowała z nową kampanią.
JZO S.A. podjęła współpracę z Hanami Communications
JZO S.A., lider polskiego rynku producentów soczewek okularowych, podjął współpracę z agencją Hanami Communications. Zakres współpracy obejmuje doradztwo marketingowe, komunikację wewnętrzną i wsparcie w ramach działań CSR.
NC+ chwali się mundialem w 4K
Szeroko zaplanowana kampania autorstwa agencji Havas Warsaw i Havas Media.
Relaunch miesięcznika "Moje Gotowanie"
Zmiany Burda zaplanowała w oparciu o wyniki badań fokusowych oraz trendy kulinarne.
Biedronka testuje paczkomaty
W 300 sklepach na terenie kraju mają stanąć urządzenia firmy Swipbox Polska.
To już przesądzone: we wrześniu rebranding BZ WBK na Santander
Zmianie marki będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa.