dzisiaj

Levi's świętuje Pride Month

Kolekcja zawiera m.in. T-shirty, które można przerobić wg własnej koncepcji.

Odpowiednia ekstrakcja

- Nie jest tajemnicą, że w Polsce kapsułka kojarzy się z kawą niskiej jakości. Często się mówi, że to jest kawa rozpuszczalna, nie wiadomo, co tam jest w tej kapsułce, chemia. To jest duże wyzwanie - mówi Ewa Kwiatkowska, marketing manager Nesspresso w Polsce.

Kałużna, Misiukiewicz i Zajda tworzą agencję Przestrzeń

Menedżerowie związani wcześniej z Saatchi oraz Grupą Żywiec będą oferować usługi multidyscyplinarne.

Paweł Senator nowym dyrektorem marketingu Lotosu

Ostatnio pracownik Politechniki Warszawskiej.

TVN i NC+ z zestawem do odbioru telewizji i VoD

Cena: 199 zł za 3 miesiące; obowiązkowo z pakietem kanałów Canal+. Po okresie promocji wybór pięciu pakietów: od 10 do 80 zł na miesiąc.

Tommy Hilfiger współnaczelnym polskiego "InStyle"

Projektant napisał wstęp, udzielił wywiadu i współtworzył treści lipcowo-sierpniowego wydania magazynu.

Rock Radio wesprze działania Fundacji Rak'n'Roll

W czasie piłkarskich mistrzostw świata goście rozgłośni będą składać autografy na mundialowej piłce, która trafi na aukcję charytatywną.

Carlsberg intensywnie wspiera Kasztelana przed sezonem

Trzeci spot marki w ramach nowej platformy "Ręczymy za każdą butelkę".

Na YouTube ruszył kanał Fan Sport Raport

Za projektem stoją TalentMedia, Kabaret Czwarta Fala i Stars & Buzz.

Jedna czwarta badanych zamierza oglądać mundial w internecie

Dwóch na pięciu kibiców chce to robić w pubie lub restauracji - wynika z badania Ipsosu.