Levi's świętuje Pride Month
Kolekcja zawiera m.in. T-shirty, które można przerobić wg własnej koncepcji.
Odpowiednia ekstrakcja
- Nie jest tajemnicą, że w Polsce kapsułka kojarzy się z kawą niskiej jakości. Często się mówi, że to jest kawa rozpuszczalna, nie wiadomo, co tam jest w tej kapsułce, chemia. To jest duże wyzwanie - mówi Ewa Kwiatkowska, marketing manager Nesspresso w Polsce.
Kałużna, Misiukiewicz i Zajda tworzą agencję Przestrzeń
Menedżerowie związani wcześniej z Saatchi oraz Grupą Żywiec będą oferować usługi multidyscyplinarne.
Paweł Senator nowym dyrektorem marketingu Lotosu
Ostatnio pracownik Politechniki Warszawskiej.
TVN i NC+ z zestawem do odbioru telewizji i VoD
Cena: 199 zł za 3 miesiące; obowiązkowo z pakietem kanałów Canal+. Po okresie promocji wybór pięciu pakietów: od 10 do 80 zł na miesiąc.
Tommy Hilfiger współnaczelnym polskiego "InStyle"
Projektant napisał wstęp, udzielił wywiadu i współtworzył treści lipcowo-sierpniowego wydania magazynu.
Rock Radio wesprze działania Fundacji Rak'n'Roll
W czasie piłkarskich mistrzostw świata goście rozgłośni będą składać autografy na mundialowej piłce, która trafi na aukcję charytatywną.
Carlsberg intensywnie wspiera Kasztelana przed sezonem
Trzeci spot marki w ramach nowej platformy "Ręczymy za każdą butelkę".
Na YouTube ruszył kanał Fan Sport Raport
Za projektem stoją TalentMedia, Kabaret Czwarta Fala i Stars & Buzz.
Jedna czwarta badanych zamierza oglądać mundial w internecie
Dwóch na pięciu kibiców chce to robić w pubie lub restauracji - wynika z badania Ipsosu.