dzisiaj

Burda Digital Lab organizuje Turystyczne Mistrzostwa Blogerów

Akcja powstała na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej, która chce promować 16 regionów Polski.

Zenith podnosi prognozy dla polskiego rynku reklamy

Prognozowany wzrost to 4,8 proc., wartość rynku - 7,410 mld zł netto.

Domy mediowe pracują za 0,001 proc. prowizji za zakup TV

Natomiast rabaty w radiu i prasie przekraczają już 80 proc.

Totalizator Sportowy reklamuje piłkarskie zdrapki

Elementami kampanii są m.in. billboardy sponsorskie wokół miniserialu TVP2 "Trzecia połowa".

"Magia Życia na Urlopie" - nowy magazyn Burdy

Nowy tytuł wydawnictwo wesprze w mediach własnych.

Polacy chętnie wpadają do sklepów na kawę

Tak wynika z raportu "Polska na talerzu" przygotowanego przez IQS dla Makro Polska.

SW Research: Lewandowski, Glik i Błaszczykowski na czele rankingu wartości marketingowej piłkarzy

Analizie poddano wszystkich 23 zawodników powołanych na mundial w Rosji.

Joanna Lewandowska commercial managerem Polsat Media

Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie, monitorowanie oraz rozliczanie planów sprzedażowych kanałów zewnętrznych.

TalentMedia uruchamia TalentTube

Dyrektor zarządzającą projektu została Lidija Vukić. Autorzy projektu zapowiadają szybką ekspansję na rynki CEE.

McDonald's wycofa plastikowe słomki

Sieć fast foodów, która zużywa 1,8 mln słomek dziennie, chce je wycofać ze sprzedaży - na razie w Wielkiej Brytanii.