dzisiaj

Apple Pay już w Polsce

Z nowej formy płatności mogą skorzystać użytkownicy kart Visa i Mastercard wydanych przez wybrane banki.

Influencerzy w telewizyjnej kampanii Cheetos [wideo]

VML Poland po raz kolejny dla PepsiCo.

Cannes Lions: 13 Lwów dla Ogilvy za kampanię na temat Puszczy Białowieskiej

Wcześniej kampanię "To the Last Tree Standing" ("Do ostatniego drzewa") nagrodzono na festiwalu D&AD w Londynie.

IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV

Brand safety, viewability i adblocki to największe wyzwania reklamy online. Najwyższe wzrosty przed reklamą mobilną.

VML tworzy dział e-commerce

Pokieruje nim Paweł Matwiejczuk.

Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów

Udział w rynku widowni wyniósł 78 proc.

Grupa RMF rozpoczęła sprzedaż reklam audio w modelu programatycznym

W ten sposób można kupić kampanię opartą na dwóch formatach: pre-roll i mid-roll.

Nowa akcja promocyjna Cinema City i Mastercard

W jej ramach za bilet na seans 2D opłacony kartą Mastercard lub Maestro za pomocą portfela cyfrowego Masterpass widzowie zapłacą 10 zł.

Przyszłe lwy AKQA

Future Lions to już 13. edycja konkursu dla studentów stworzonego przez agencję AKQA. Jeżeli tylko studiują - nieważne co, mają szansę wejść na scenę festiwalu w Cannes zupełnie innymi drzwiami. Nawet jeśli równolegle pracują już w branży.

GoldenSubmarine, VML i Plej agencjami roku; grand prix Golden Arrow dla IKEA Family

Wczoraj podczas uroczystej gali redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu Golden Arrow.