Tymbark startuje z działaniami z udziałem influencerów
Wystartowała akcja marki Maspeksu w mediach społecznościowych.
"Przyjaciółka" w większej objętości
Nowe wydanie dwutygodnika wspiera multimedialna kampania m.in. w TV.
Tadeusz Żórawski uruchamia autorski projekt SmartHuman
Przedsięwzięcie będzie gromadziło społeczność ludzi i firm zainteresowanych wdrażaniem rozwiązań smart.
Dariusz Maciołek nowym szefem marketingu BGŻ BNP Paribas
Ostatnie dwa lata spędził w Avivie, wcześniej m.in. w: PZU, Rabobanku, Providencie i PGE.
Folx kończy działalność
Wirtualny operator zamyka biznes po pół roku działalności.
Costa Coffee pracuje nad nową strategią
Brytyjska sieć otworzyła 150. kawiarnię w Polsce. W planach kolejne otwarcia, nowe lokalizacje i formaty kawiarni.
Jasiek Mela twarzą akcji Renault
Wspiera akcję #pomagajrzeczowo, której celem jest pomoc sportowcom z niepełnosprawnościami.
Mastercard i McCann Worldgroup uruchomiły platformę :Dobry Znak
To platforma skierowana do właścicieli małych firm przygotowana we współpracy ze stowarzyszeniami Traffic Design i Miastodwa.
Ruszyła kampania "Lato smakuje lepiej z Lay's"
Kampania obejmuje media oraz liczne eventy w miejscowościach wakacyjnych.
Wojciech Kowalik wśród 20 najbardziej nagradzanych copywriterów D&AD
Po raz pierwszy w historii londyńskiego konkursu reklamowego w br. opublikowano indywidualne rankingi copywriterów, dyrektorów artystycznych i kreatywnych oraz designerów.