dzisiaj

Tymbark startuje z działaniami z udziałem influencerów

Wystartowała akcja marki Maspeksu w mediach społecznościowych.

"Przyjaciółka" w większej objętości

Nowe wydanie dwutygodnika wspiera multimedialna kampania m.in. w TV.

Tadeusz Żórawski uruchamia autorski projekt SmartHuman

Przedsięwzięcie będzie gromadziło społeczność ludzi i firm zainteresowanych wdrażaniem rozwiązań smart.

Dariusz Maciołek nowym szefem marketingu BGŻ BNP Paribas

Ostatnie dwa lata spędził w Avivie, wcześniej m.in. w: PZU, Rabobanku, Providencie i PGE.

Folx kończy działalność

Wirtualny operator zamyka biznes po pół roku działalności.

Costa Coffee pracuje nad nową strategią

Brytyjska sieć otworzyła 150. kawiarnię w Polsce. W planach kolejne otwarcia, nowe lokalizacje i formaty kawiarni.

Jasiek Mela twarzą akcji Renault

Wspiera akcję #pomagajrzeczowo, której celem jest pomoc sportowcom z niepełnosprawnościami.

Mastercard i McCann Worldgroup uruchomiły platformę :Dobry Znak

To platforma skierowana do właścicieli małych firm przygotowana we współpracy ze stowarzyszeniami Traffic Design i Miastodwa.

Ruszyła kampania "Lato smakuje lepiej z Lay's"

Kampania obejmuje media oraz liczne eventy w miejscowościach wakacyjnych.

Wojciech Kowalik wśród 20 najbardziej nagradzanych copywriterów D&AD

Po raz pierwszy w historii londyńskiego konkursu reklamowego w br. opublikowano indywidualne rankingi copywriterów, dyrektorów artystycznych i kreatywnych oraz designerów.