dzisiaj

Kłopot z brand safety

Czy łatwo jest zabezpieczyć się przed niepożądanymi treściami? W teorii wystarczy przestrzegać podstawowych zasad, aby zapewnić przynajmniej podstawowy poziom bezpieczeństwa marki, w praktyce jest to proces, który może wymagać znaczącej zmiany sposobu zarządzania komunikacją.

Wavemaker dla ScreenLovers: "Ucho prezesa" najpopularniejsze w grupie 65+

"Ucho prezesa", serial produkowany przez Showmax, ma ok. 3 mln regularnych widzów w Polsce, pokazuje badanie Wavemaker zrealizowane dla ScreenLovers. Produkcja jest popularna przede wszystkim wśród mężczyzn i seniorów.

Sylwia Niemczyk nową naczelną WP Kobieta

Przez 12 lat związana była z Edipresse Polska.

VOD.pl w nowej odsłonie

Serwis ogłasza nową identyfikację wizualną oraz podjęcie współpracy z Viacomem.

McDonald's startuje z kampanią McWrapów [wideo]

Firma chce zainteresować produktem najbardziej zabieganych.

Spot Smarzowskiego dla Onetu na 100-lecie niepodległości Polski [wideo]

Kreacją i realizacją kampanii "Sto Lat Polsko" zajęła się FCB Bridge2Fun, media kupował Starcom.

Hoop Cola zmienia szatę graficzną swoich produktów

Flagowa marka Hoop Polska poszerza portfolio o nowe warianty i wspiera je kampanią.

Google ukarany rekordową grzywną

Komisja Europejska nałożyła na firmę karę 4,34 mld euro (5 mld dol.) za nadużywanie dominującej pozycji Androida w smartfonach.

Rossmann ze 130. drogerią w stolicy

Nowy sklep o powierzchni ok. 750 mkw. otwarto przy ulicy Kruczej 50 w Warszawie, w dawnym Domu Towarowym "Smyk".

Ringier Axel Springer kupił 44 proc. udziałów No Fluff Jobs

István Martis zajmie się rozwojem portfolio serwisów z ogłoszeniami z rynku pracy.