Kłopot z brand safety
Czy łatwo jest zabezpieczyć się przed niepożądanymi treściami? W teorii wystarczy przestrzegać podstawowych zasad, aby zapewnić przynajmniej podstawowy poziom bezpieczeństwa marki, w praktyce jest to proces, który może wymagać znaczącej zmiany sposobu zarządzania komunikacją.
Wavemaker dla ScreenLovers: "Ucho prezesa" najpopularniejsze w grupie 65+
"Ucho prezesa", serial produkowany przez Showmax, ma ok. 3 mln regularnych widzów w Polsce, pokazuje badanie Wavemaker zrealizowane dla ScreenLovers. Produkcja jest popularna przede wszystkim wśród mężczyzn i seniorów.
Sylwia Niemczyk nową naczelną WP Kobieta
Przez 12 lat związana była z Edipresse Polska.
VOD.pl w nowej odsłonie
Serwis ogłasza nową identyfikację wizualną oraz podjęcie współpracy z Viacomem.
McDonald's startuje z kampanią McWrapów [wideo]
Firma chce zainteresować produktem najbardziej zabieganych.
Spot Smarzowskiego dla Onetu na 100-lecie niepodległości Polski [wideo]
Kreacją i realizacją kampanii "Sto Lat Polsko" zajęła się FCB Bridge2Fun, media kupował Starcom.
Hoop Cola zmienia szatę graficzną swoich produktów
Flagowa marka Hoop Polska poszerza portfolio o nowe warianty i wspiera je kampanią.
Google ukarany rekordową grzywną
Komisja Europejska nałożyła na firmę karę 4,34 mld euro (5 mld dol.) za nadużywanie dominującej pozycji Androida w smartfonach.
Rossmann ze 130. drogerią w stolicy
Nowy sklep o powierzchni ok. 750 mkw. otwarto przy ulicy Kruczej 50 w Warszawie, w dawnym Domu Towarowym "Smyk".
Ringier Axel Springer kupił 44 proc. udziałów No Fluff Jobs
István Martis zajmie się rozwojem portfolio serwisów z ogłoszeniami z rynku pracy.