dzisiaj

"MMP" i Ariadna: Polacy kupują w e-Tesco i chcieliby e-Biedronki

"MMP" i Ariadna: Polacy kupują w e-Tesco i chcieliby e-Biedronki

Z badania przygotowanego specjalnie na konferencję Shopper Day wynika też, że ponad połowa konsumentów jeszcze nigdy nie robiła podstawowych zakupów przez internet.

Czytaj więcej
Jacek Szulecki rozstaje się z Leo Burnett

Jacek Szulecki rozstaje się z Leo Burnett

Na stanowisku executive creative director pozostaje Michał Porębski.

Czytaj więcej
Tagmax dla one2tribe - interaktywne wideo w szkoleniach sprzedażowych

Tagmax dla one2tribe - interaktywne wideo w szkoleniach sprzedażowych

Platforma motywacyjna one2tribe wdraża technologię Tagmax w rozwiązaniach szkoleniowych dla dużych sieci sprzedaży.

Czytaj więcej
Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker

Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker

Laureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.

Czytaj więcej
Mural podnosi prestiż reklamowanego produktu

Mural podnosi prestiż reklamowanego produktu

To jeden z wniosków płynących z badania "Reklama w przestrzeni publicznej 2018“, przygotowanego przez Kantar TNS Polska w partnerstwie z Good Looking.

Czytaj więcej
Nowa platforma komunikacyjna Lotto

Nowa platforma komunikacyjna Lotto

Totalizator Sportowy zachęca: "Miliony kręcą każdego".

Czytaj więcej
Customer experience to największe wyzwanie

Customer experience to największe wyzwanie

Dawid Kaźmierczak, growth supervisor w McCann Worldgroup rozmawia z Martą Życińską, vice president marketing & communications, CEE w Mastercard podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum 2018.

Czytaj więcej
Havas: Nivea i Ziaja to najsilniejsze marki kosmetyczne w Polsce

Havas: Nivea i Ziaja to najsilniejsze marki kosmetyczne w Polsce

Tak wynika z przeprowadzonego przez Havas badania "Meaningful Brands"

Czytaj więcej
P&G rekrutuje - konkurs CEO Challenge

P&G rekrutuje - konkurs CEO Challenge

Firma szuka młodych menedżerów.

Czytaj więcej
Polpharma z serialem reklamowym w Wirtualnej Polsce

Polpharma z serialem reklamowym w Wirtualnej Polsce

Akcja będzie się rozgrywać w salonie fryzjerskim.

Czytaj więcej