dzisiaj

Wirtualna Polska z programem kryminalnym

To już 14. własny format wideo portalu.

Elton John w kampanii John Lewis

W Wielkiej Brytanii wystartowała chyba najbardziej wyczekiwana przedświąteczna kampania.

Plus reklamuje SuperInternet

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.

Rimmel przeciwko hejtowi

Twarzą globalnej kampanii #Iwillnotbedeleted w Polsce została Red Lipstick Monster.

Opieramy się na pomysłach, a nie koncie w banku

O nieuznającej ograniczeń miłości do jazzu i ludziach rozumiejących, czym jest prawdziwa pasja rozmawiamy z Jerzym Szczerbakowem i Agnieszką Holwek, prezesem i wiceprezesem Fundacji EuroJAZZ wydającej pismo "JazzPRESS" (od niedawna także w wersji papierowej) i prowadzącej internetowe RadioJAZZ.FM.

18. urodziny ELLE Decoration Polska

Pismo świętowało w czwartek na imprezie urodzinowej w budynku Akademii Sztuk Pięknych przy Wybrzeżu Kościuszkowskim w Warszawie.

Konkurs Timecode AKCJA ANIMACJA 2018 rozstrzygnięty

15 listopada w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. Grand Prix zdobył Bartosz Trojanowski za pracę dla radia TOK FM.

Amazon rekrutuje za pomocą cyfrowych nośników

W uruchomieniu rekrutacji na cyfrowych ekranach LED pomogła agencja reklamowa Jet Line.

IKEA namawia do "niekupowania"

W Black Friday rusza z akcją "Przyda się", przy której wspierają ją Must Be Loud i Garden of Words.

Deloitte: na Gwiazdkę znów więcej inspiracji z internetu

Połowa Polaków szuka inspiracji prezentowych w internecie. W sieci wydadzą 44 proc. budżetów na prezenty.