Wirtualna Polska z programem kryminalnym
To już 14. własny format wideo portalu.
Elton John w kampanii John Lewis
W Wielkiej Brytanii wystartowała chyba najbardziej wyczekiwana przedświąteczna kampania.
Plus reklamuje SuperInternet
Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.
Rimmel przeciwko hejtowi
Twarzą globalnej kampanii #Iwillnotbedeleted w Polsce została Red Lipstick Monster.
Opieramy się na pomysłach, a nie koncie w banku
O nieuznającej ograniczeń miłości do jazzu i ludziach rozumiejących, czym jest prawdziwa pasja rozmawiamy z Jerzym Szczerbakowem i Agnieszką Holwek, prezesem i wiceprezesem Fundacji EuroJAZZ wydającej pismo "JazzPRESS" (od niedawna także w wersji papierowej) i prowadzącej internetowe RadioJAZZ.FM.
18. urodziny ELLE Decoration Polska
Pismo świętowało w czwartek na imprezie urodzinowej w budynku Akademii Sztuk Pięknych przy Wybrzeżu Kościuszkowskim w Warszawie.
Konkurs Timecode AKCJA ANIMACJA 2018 rozstrzygnięty
15 listopada w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. Grand Prix zdobył Bartosz Trojanowski za pracę dla radia TOK FM.
Amazon rekrutuje za pomocą cyfrowych nośników
W uruchomieniu rekrutacji na cyfrowych ekranach LED pomogła agencja reklamowa Jet Line.
IKEA namawia do "niekupowania"
W Black Friday rusza z akcją "Przyda się", przy której wspierają ją Must Be Loud i Garden of Words.
Deloitte: na Gwiazdkę znów więcej inspiracji z internetu
Połowa Polaków szuka inspiracji prezentowych w internecie. W sieci wydadzą 44 proc. budżetów na prezenty.