dzisiaj

Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta?

Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta?

Internet jest powszechnie dostępny, ale na 100 transakcji dokonywanych przez konsumentów w Polsce ok. 95 nadal odbywa się w fizycznym sklepie. Internet sprawia jednak, że konsument zachowuje się inaczej. Inaczej czyli jak?

Czytaj więcej
"Szkoła Redaktorów" - nowy projekt "Gazety Wyborczej"

"Szkoła Redaktorów" - nowy projekt "Gazety Wyborczej"

Do kolejnych edycji programu Agora chce zaprosić dziennikarzy z innych wydawnictw.

Czytaj więcej
TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska"

TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska"

16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.

Czytaj więcej
Marka Libresse łamie tabu wokół menstruacji [wideo]

Marka Libresse łamie tabu wokół menstruacji [wideo]

Wystartowała odważna kampania realizowana pod hasłem "Viva la vulva".

Czytaj więcej
Zwycięska książka konkursu "Piórko 2018" w Biedronkach

Zwycięska książka konkursu "Piórko 2018" w Biedronkach

Autorką tekstu jest Magdalena Wiśniewska, ilustracji - Marcin Macięga. Oboje za wygraną otrzymali po 100 tys. zł.

Czytaj więcej
Alior Bank zmienia format reklam [wideo]

Alior Bank zmienia format reklam [wideo]

W nowej digitalowej kampanii banku dominują mocne kolory i dynamika obrazu.

Czytaj więcej
Google Pay oferuje darmowe bilety do Multikina

Google Pay oferuje darmowe bilety do Multikina

Na początku tygodnia wystartowała wspólna akcja Multikina i Google Pay.

Czytaj więcej
Mniej aplikacji, więcej lojalności

Mniej aplikacji, więcej lojalności

Działania lojalnościowe i premiujące oparte na kartach płatniczych są coraz mocniej obecne na rynku. Visa, Mastecard i ZenCard proponują programy, które nie ingerują w proces zakupowy.

Czytaj więcej
Wielokanałowy storytelling

Wielokanałowy storytelling

W branży "beauty" nastąpiła kulturowa, a wręcz filozoficzna zmiana. Marketing musi sobie z tymi zmianami poradzić. Sam musi się zmieniać - mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor marketingu sieci perfumerii Douglas.

Czytaj więcej
Małgorzata Nocoń została head of postproduction w LocoMotive

Małgorzata Nocoń została head of postproduction w LocoMotive

Wcześniej pracowała m.in. w Efekturze.

Czytaj więcej