dzisiaj

SOS Wioski Dziecięce ruszają z kampanią

SOS Wioski Dziecięce ruszają z kampanią

Biorą w niej udział znani polscy artyści.

Czytaj więcej
OMD Kobiety Kobietom po raz 9-ty: Julia Kołodko

OMD Kobiety Kobietom po raz 9-ty: Julia Kołodko

Na wykładzie Julii Kołodko w Multikinie w Złotych Tarasach po raz kolejny pojawiły się kobiety ze świata mediów i marketingu.

Czytaj więcej
Polski rynek reklamowy w 2019 r. według Zenith: wzrost o 4,2 proc.

Polski rynek reklamowy w 2019 r. według Zenith: wzrost o 4,2 proc.

Pomimo niższego tempa wzrostu telewizja pozostanie największym medium reklamowym w Polsce, z udziałem przekraczającym 50 proc.

Czytaj więcej
Perfumerie Douglas w świątecznej odsłonie reklamowej

Perfumerie Douglas w świątecznej odsłonie reklamowej

Za działania odpowiada głównie Havas Media.

Czytaj więcej
PizzaPortal.pl promuje się za pomocą GIF-ów

PizzaPortal.pl promuje się za pomocą GIF-ów

Za linię kreatywną działań odpowiada agencja FCBBridge2Fun, media zaplanował i kupił Starcom.

Czytaj więcej
Startuje kampania na rzecz klimatu

Startuje kampania na rzecz klimatu

Działania ProVeg ruszają podczas szczytu klimatycznego.

Czytaj więcej
5 trendów w digital marketingu na rok 2019

5 trendów w digital marketingu na rok 2019

O pionowym wideo, sprzedaży w Instagramie, chatbotach, influencer marketingu i narzędziach interaktywnych pisze Borys Marushchak, SEM Specialist z agencji Reprise (IPG Mediabrands).

Czytaj więcej
Dove: "młode" piękno

Dove: "młode" piękno

Marka Unilevera startuje z rozległymi działaniami edukacyjnymi adresowanymi do młodzieży - pewność siebie ma leżeć u podstaw prawidłowej samooceny i stać się nową definicją piękna.

Czytaj więcej
#PayMeEqual - kampania społeczna od Pracowni_EB

#PayMeEqual - kampania społeczna od Pracowni_EB

Ruszyła multimediowa akcja społeczna zwracająca uwagę na problem tzw. luki płacowej. Do akcji przyłączyły się m.in. Lidl Polska, PepsiCo Polska i PMI Polska.

Czytaj więcej
Tytus, Romek i A’Tomek na wagonach warszawskiego metra

Tytus, Romek i A’Tomek na wagonach warszawskiego metra

Za akcję odpowiadają Media Markt i Ströer Media.

Czytaj więcej