dzisiaj

Walka ceną nie ma sensu

Walka ceną nie ma sensu

Nie warto walczyć o każdego klienta za wszelką cenę. Przetargi, w których do opracowania jest strategia marki, są dla nas o wiele ciekawsze. Tylko rzadko ten element jest kluczowy w całym procesie decyzyjnym klienta - twierdzi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands.

Czytaj więcej
Badacze Mintela uznali markę Bakoma Senior Active za wyznaczającą trend

Badacze Mintela uznali markę Bakoma Senior Active za wyznaczającą trend

Raport "Global Food Drink Trends 2019" zwraca uwagę na grupę 55 plus.

Czytaj więcej
Wracają marki CPN i Petrochemia Płock

Wracają marki CPN i Petrochemia Płock

PKN Orlen uruchomi stacje paliw pod historycznymi szyldami w 20. rocznicę połączenia podmiotów.

Czytaj więcej
Paclan wzrusza na święta [wideo]

Paclan wzrusza na święta [wideo]

Wystartowała kampania pod hasłem "Odkryj magię zwykłych rzeczy".

Czytaj więcej
Showmax kończy działalność w Polsce

Showmax kończy działalność w Polsce

Wprowadzony w 2017 r. serwis sVoD zostanie decyzją właściciela zamknięty 31 stycznia.

Czytaj więcej
NC+ i TVP zapłacą Ekstraklasie 500 mln zł

NC+ i TVP zapłacą Ekstraklasie 500 mln zł

To suma za prawa telewizyjne na dwa sezony. - To najwyższe w naszej historii wpływy z tytułu sprzedaży praw mediowych - przyznaje Karol Klimczak, szef rady nadzorczej Ekstraklasy.

Czytaj więcej
MBank testuje biometrię behawioralną

MBank testuje biometrię behawioralną

Po tym jak użytkownik "zachowuje" się przed komputerem, a w przyszłości także smartfonem, bank zweryfikuje jego tożsamość.

Czytaj więcej
Mindshare: prezenty najczęściej kupujemy dla partnerów i mam

Mindshare: prezenty najczęściej kupujemy dla partnerów i mam

Z badania wynika, że lubimy kupować też prezenty dla samych siebie.

Czytaj więcej
Butiki SWISS i marka Tommy Hilfiger z nową kampanią [wideo]

Butiki SWISS i marka Tommy Hilfiger z nową kampanią [wideo]

Komunikacja obejmie OOH oraz formaty offscreen w kinach.

Czytaj więcej
BBDO Warszawa przygotowała świąteczną kampanię Pepsi [wideo]

BBDO Warszawa przygotowała świąteczną kampanię Pepsi [wideo]

Spot będzie emitowany w 15 krajach, w tym w Polsce.

Czytaj więcej