Powstaje Dentsu X - Events & Media
Red8 Events, Posterscope, Unlimited i zespół mediowy Dentsu Aegis Network łączą się i tworzą nową strukturę.
Wiosna w TVN: 4 nowości, 14 kontynuacji, w TVN7: "Big Brother" i serial codzienny
- Testujemy nową formę dystrybucji kontentu - deklaruje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
Marka Mentos Pure Fresh rozpoczyna szeroką kampanię [wideo]
Hasło przewodnie to "Poczuj eksplozję świeżości".
Santander największym reklamodawcą wśród banków
Czołowe banki na wyścigi zwiększają budżety reklamowe.
Dawid Kaźmierczak awansuje w McCann Worldgroup na stanowisko associate digital directora
Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zintegrowanym zespołem social media & digital oraz za współkształtowanie z działami kreacji i strategii komunikacji w tych obszarach.
Devour nawiązuje w kampanii do #foodporn
Marka mrożonej żywności Krafta Heinza tworzy dwie wersje spotu, w tym jedną cenzuralną na Super Bowl.
Kampania Audi na nośnikach AMS dynamic backlight
Odwzorowuje rzeczywiste działanie świateł samochodu.
100 dobrych uczynków na setne urodziny British Airways
To kontynuacja kampanii "BA Magic 100".
Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium
Obecnie telewizja przeżywa odrodzenie po niczym nieuzasadnionej erozji widocznej w ostatnich latach. Nie tylko nie umiera, ale nadal jest bardzo skutecznym narzędziem komunikacji. Internet stwarza nowe możliwości reklamowe w epoce multiscreen - przekonuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.
Facebook planuje integrację Instagrama, WhatsApp i Messengera
Aplikacje będą nadal działać samodzielnie, ale ujednolicona zostanie ich infrastruktura techniczna - informuje "New York Times".