dzisiaj

Żabka uruchomiła aplikację dla klientów

Żabka uruchomiła aplikację dla klientów

Użytkownicy Żappki będą wymieniać tzw. żappsy na nagrody.

Czytaj więcej
Rusza pierwsza kampania Land Rovera zrealizowana w Polsce [wideo]

Rusza pierwsza kampania Land Rovera zrealizowana w Polsce [wideo]

Przygotowały ją agencje z Group One: Value Media, Labcon oraz Media Ready.

Czytaj więcej
Nowy dwumiesięcznik dla dzieci "Bing"

Nowy dwumiesięcznik dla dzieci "Bing"

Dołączył do tytułów wydawanych przez Egmont.

Czytaj więcej
Reklama online po III kwartałach ub.r. rośnie o ponad 14 proc.

Reklama online po III kwartałach ub.r. rośnie o ponad 14 proc.

Wysoką dynamikę notuje wciąż reklama w urządzeniach mobilnych (+44 proc.), komunikacja marketingowa w social mediach (+28 proc.) oraz wideo online (+30 proc.).

Czytaj więcej
":DobryZnak" od Mastercarda w zwycięskiej trójce na New York Festivals Midas Awards

":DobryZnak" od Mastercarda w zwycięskiej trójce na New York Festivals Midas Awards

Dziewięć nominacji zamieniło się w siedem złotych i jedną srebrną statuetkę.

Czytaj więcej
Grzegorz Nawacki naczelnym "Pulsu Biznesu"

Grzegorz Nawacki naczelnym "Pulsu Biznesu"

Tomasz Siemieniec, pełniący tę funkcję, odszedł z Bonnier Business Polska.

Czytaj więcej
Huawei podgrzewa emocje przed premierą P30 [wideo]

Huawei podgrzewa emocje przed premierą P30 [wideo]

Producent po raz pierwszy prowadzi kampanię teaserową w telewizji.

Czytaj więcej
Play z przytupem wprowadza markę 5G Ready

Play z przytupem wprowadza markę 5G Ready

Rzecznik Orange Polska ostro komentuje poczynania konkurencji.

Czytaj więcej
Towar bez ceny cenniejszy

Towar bez ceny cenniejszy

Ekspertki z Akademii Leona Koźmińskiego przekonują, że model "płać ile chcesz" jest atrakcyjny aż dla 70 proc. badanych, a dla firm stanowi doskonałe narzędzie promocji produktu.

Czytaj więcej
Wojciech Kowalik i Mateus Cerqueira w FCB Chicago

Wojciech Kowalik i Mateus Cerqueira w FCB Chicago

Wcześniej pracowali w Ogilvy & Mather.

Czytaj więcej