dzisiaj

LOT goni Ryanaira

LOT goni Ryanaira

W 3. kwartale ub.r. obaj przewoźnicy przewieźli niemal tyle samo pasażerów.

Czytaj więcej
Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend"

Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend"

Chodzi o symboliczny koniec epoki uprzedmiotawiania kobiet. Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas,

Czytaj więcej
Miller Coors szuka nowej agencji dla Coors Light

Miller Coors szuka nowej agencji dla Coors Light

Agencja 72&Sunny, obsługująca piwną markę na rynku amerykańskim od 2015 r., najprawdopodobniej nie weźmie udziału w nowym przetargu.

Czytaj więcej
Chatboty będą wszędzie

Chatboty będą wszędzie

Chatboty zyskują na popularności i nie ma praktycznie żadnej branży, która by z nich nie korzystała. Środowisko Messengera jest dla nich idealne.

Czytaj więcej
Veolia chce zwiększyć rozpoznawalność marki [wideo]

Veolia chce zwiększyć rozpoznawalność marki [wideo]

Motywem przewodnim kampanii wizerunkowej jest prezentacja firmy jako obecnej w życiu mieszkańca Polski przez cały dzień.

Czytaj więcej
Marcowe narty - co się najbardziej opłaca

Marcowe narty - co się najbardziej opłaca

Według Travelplanet.pl na zimowe wakacje wyjeżdża w marcu około 20 proc. narciarzy.

Czytaj więcej
IKEA z "bukietem możliwości" na Dzień Kobiet

IKEA z "bukietem możliwości" na Dzień Kobiet

IKEA upublicznia raport płacowy i szuka kandydata na stanowisko lidera ds. różnorodności, równego traktowania i kultury przynależności w Polsce.

Czytaj więcej
House z kampanią w stylu serialu retro

House z kampanią w stylu serialu retro

Kampania promującą kolekcję odzieżową na zeson wiosna-lato 2019 ma formę miniserialu prezentowanego w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
Startuje "Pyszne studio" marki Bracia Koral

Startuje "Pyszne studio" marki Bracia Koral

Koncepcję i strategię kampanii przygotowała agencja SMI Communication.

Czytaj więcej
Niesmaczne warzywko

Niesmaczne warzywko

W momencie wpłynięcia briefu na aktywację dla produktu piątej potrzeby lub pozornie nieprzydatnego stoimy przed wyzwaniem. Ale też szansą na przygodę - pisze Marcin Grabowski, copywriter z Agencja Warszawa.

Czytaj więcej