dzisiaj

10-ta edycja OMD Kobiety Kobietom z Kasią Bigos

10-ta edycja OMD Kobiety Kobietom z Kasią Bigos

Pośród 250 uczestniczek znalazły się kobiety ze świata mediów i marketingu.

Czytaj więcej
Huawei idzie na wojnę z Lenovo

Huawei idzie na wojnę z Lenovo

- Laptopy będą dla nas tak samo ważne jak smartfony, za 3 lata chcemy być liderem rynku w Polsce - zapowiada chiński koncern.

Czytaj więcej
Buzz - nowa marka na polskim rynku lotów czarterowych

Buzz - nowa marka na polskim rynku lotów czarterowych

Buzz (dotychczas Rynair Sun) liczy na schedę po bankrucie Small Planet.

Czytaj więcej
Klienci wybierają, kogo wesprze Rossmann

Klienci wybierają, kogo wesprze Rossmann

Trwa trzecia edycja programu "Pomagamy jak umiemy".

Czytaj więcej
TBWA/Buenos Aires stworzyła billboardy podnoszące bezpieczeństwo na drogach

TBWA/Buenos Aires stworzyła billboardy podnoszące bezpieczeństwo na drogach

Zleceniodawcą był czołowy sprzedawca ubezpieczeń komunikacyjnych w Argentynie - La Caja.

Czytaj więcej
Sheraton ma nowe logo

Sheraton ma nowe logo

To próba odmłodzenia sieci hotelowej istniejącej od 1937 roku.

Czytaj więcej
Xiaomi będzie walczyć ceną

Xiaomi będzie walczyć ceną

Marka buduje sobie społeczność wiernych ambasadorów.

Czytaj więcej
Lavazza: "More than Italian"

Lavazza: "More than Italian"

Naszym celem jest stać się marką pierwszego wyboru kawy premium w Polsce - mówi Marco Barbieri, szef marketingu Lavazza na Europę Wschodnią.

Czytaj więcej
TalentMedia przejmuje LifeTube

TalentMedia przejmuje LifeTube

Powstanie największy podmiot świadczący usługi influencer marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Czytaj więcej
BBH London z nową reklamą dla Audi

BBH London z nową reklamą dla Audi

Spot, w którym auta modeli A1 i A7 zachowują się jak dwaj mistrzowie pływania synchronicznego, ma podkreślać, że precyzja to rodzinna cecha tej marki.

Czytaj więcej