dzisiaj

Onet stawia na podcasty

Onet stawia na podcasty

Rozwój oferty audio może pozwolić portalowi konkurować z tradycyjnym radiem.

Czytaj więcej
"Szansa na sukces - Opole 2019" w TVP2

"Szansa na sukces - Opole 2019" w TVP2

Program, który poprowadzi Artur Orzech, rusza 7 kwietnia.

Czytaj więcej
BBDO liderem rankingu "Best of the Best" WARC

BBDO liderem rankingu "Best of the Best" WARC

Grupa Omnicom, do której należy BBDO, została uznany za najlepszy holding reklamowy na świecie.

Czytaj więcej
Burger King oferuje darmowego Whoppera za spalenie reklamy konkurencji [wideo]

Burger King oferuje darmowego Whoppera za spalenie reklamy konkurencji [wideo]

Konsumenci mogą to uczynić za pomocą technologii rzeczywistości rozszerzonej (AR) w aplikacji mobilnej.

Czytaj więcej
Kukbuk.pl w nowej odsłonie

Kukbuk.pl w nowej odsłonie

Zależało nam, aby stworzyć zgodny z najnowszymi trendami, wygodny, intuicyjny i pełen jakościowych treści portal lifestyle'owy - mówi Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawca Kukbuk.pl.

Czytaj więcej
Ajgor Ignacy autorem spotów do akcji sexedPL [wideo]

Ajgor Ignacy autorem spotów do akcji sexedPL [wideo]

Filmy pojawią się w YouTube oraz wybranych kinach.

Czytaj więcej
Eobuwie.pl: "Radość nie może czekać" [wideo]

Eobuwie.pl: "Radość nie może czekać" [wideo]

Za kreację międzynarodowej kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.

Czytaj więcej
Synchronizacja muzyki z biznesem

Synchronizacja muzyki z biznesem

Najbardziej ekscytujący w pracy konsultanta muzycznego jest moment, gdy pod wpływem przeczytanego briefu czy scenariusza zaczyna działać wyobraźnia - mówi Agnieszka Kulczycka, założycielka i prezeska agencji Sirens.

Czytaj więcej
SXSW x 2012 Agency: “Keep Austin Weird"

SXSW x 2012 Agency: “Keep Austin Weird"

To slogan promujący Austin od 2000 roku. Tym hasłem dziewiętnaście lat później podsumowujemy festiwal South by Southwest 2019.

Czytaj więcej
Ruszył nowy program lojalnościowy MediaMarktu

Ruszył nowy program lojalnościowy MediaMarktu

Uruchomieniu Klubu MediaMarkt towarzyszy kampania marketingowa z udziałem komiksowych bohaterów Tytusa, Romka i A'Tomka.

Czytaj więcej