Nowa strona internetowa "M jak Mama"
Tytuł ma też zmieniony logotyp.
"Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" - zachęca Sprite w nowej kampanii [wideo]
To polska odsłona nowej globalnej kampanii marki napojów z portfolio Coca-Coli.
Uznani eksperci i gorące tematy na Forum IAB 2019
Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? O tym m.in. będzie mowa podczas trzynastej edycji Forum IAB odbywającego się pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.
Konferencja Digital Adventure 15 maja
Gdzie znikają pieniądze na reklamę? Jak prowadzić kampanie w sieci efektywniej? O tym, jak optymalizować działania reklamowe, by kampania osiągała założone efekty, opowiedzą prelegenci konferencji Digital Adventure.
Badanie UM: bliscy, zdrowie i tradycja najważniejsze dla Polaków
Raport "Wave X - Remix Culture" pokazuje także m.in., że rodacy najchętniej otwierają się na wpływy ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Włoch i Japonii.
MediaCom Beyond Advertising wprowadza markę Orbit do e-sportu
Brand będzie towarzyszył członkom trzech drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek.
"#takbardzomobajl" - Plej dla Red Bull Mobile
Kampania wizerunkowa potrwa do końca czerwca.
Jessica Mercedes i Julia Kuczyńska w kampanii Zalando
Dwie blogerki modowe będą polskimi ambasadorkami marki prowadzącej właśnie kampanię pod hasłem "Wyraź swoje piękno".
Digital out-of-home bez tajemnic [wideo]
Precyzyjny dobór grupy odbiorców, big data, real-time marketing, dopasowanie treści do lokalizacji, interakcja, retargeting. Kolejna reklama digitalowa? Nie! To możliwości digital out-of-home (DOOH), drugiego po internecie najszybciej rozwijającego się medium reklamowego na świecie.
Pierwsza w Polsce konferencja o VR i AR w marketingu i sprzedaży coraz bliżej!
Poznaj prelegentów oraz program wydarzenia, które odbędzie się 16 maja w Warszawie.