dzisiaj

Nowa strona internetowa "M jak Mama"

Tytuł ma też zmieniony logotyp.

"Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" - zachęca Sprite w nowej kampanii [wideo]

To polska odsłona nowej globalnej kampanii marki napojów z portfolio Coca-Coli.

Uznani eksperci i gorące tematy na Forum IAB 2019

Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? O tym m.in. będzie mowa podczas trzynastej edycji Forum IAB odbywającego się pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

Konferencja Digital Adventure 15 maja

Gdzie znikają pieniądze na reklamę? Jak prowadzić kampanie w sieci efektywniej? O tym, jak optymalizować działania reklamowe, by kampania osiągała założone efekty, opowiedzą prelegenci konferencji Digital Adventure.

Badanie UM: bliscy, zdrowie i tradycja najważniejsze dla Polaków

Raport "Wave X - Remix Culture" pokazuje także m.in., że rodacy najchętniej otwierają się na wpływy ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Włoch i Japonii.

MediaCom Beyond Advertising wprowadza markę Orbit do e-sportu

Brand będzie towarzyszył członkom trzech drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek.

"#takbardzomobajl" - Plej dla Red Bull Mobile

Kampania wizerunkowa potrwa do końca czerwca.

Jessica Mercedes i Julia Kuczyńska w kampanii Zalando

Dwie blogerki modowe będą polskimi ambasadorkami marki prowadzącej właśnie kampanię pod hasłem "Wyraź swoje piękno".

Digital out-of-home bez tajemnic [wideo]

Precyzyjny dobór grupy odbiorców, big data, real-time marketing, dopasowanie treści do lokalizacji, interakcja, retargeting. Kolejna reklama digitalowa? Nie! To możliwości digital out-of-home (DOOH), drugiego po internecie najszybciej rozwijającego się medium reklamowego na świecie.

Pierwsza w Polsce konferencja o VR i AR w marketingu i sprzedaży coraz bliżej!

Poznaj prelegentów oraz program wydarzenia, które odbędzie się 16 maja w Warszawie.