dzisiaj

Viacom wprowadzi do Polski Pluto TV

Serwis internetowy łączący VOD i tradycyjną telewizję jest bezpłatny dla użytkowników.

Big Data zmienia content marketing

Weryfikacja i identyfikacja potencjalnych klientów, budowa baz retargetingowych, czy generowanie leadów. Content marketing nie musi ograniczać się jedynie do kampanii wizerunkowych. Dzięki nowoczesnym technologiom można zdecydowanie zmaksymalizować efekt takich działań.

Jaka jest przyszłość VR i AR w reklamie i handlu?

Odpowiedzi na to pytanie szukali uczestnicy konferencji Augmented Advertising & Sales CEE, która odbyła się w Warszawie 16 maja.

Zaciekaw, a będą cię słuchać [wideo]

Musimy zadbać o to, by nasz przekaz był interesujący, a nie o to, by dzielić go na małe kąski - przekonuje Andrew Davis, rozchwytywany mówca marketingowy, jeden z czołowych promotorów content marketingu, autor “Brandscaping: Unleashing the Power of Partnerships".

7 nowoczesnych metod nauki języków obcych według Squid i EF Education First

Pora powiedzieć na głos, że czasy zapamiętywania reguł gramatycznych odchodzą w niepamięć. Młodzi ludzie uczą się teraz języków, oglądając seriale, podróżując i czytając o tym, co ich naprawdę interesuje. Zamiast z tym walczyć, wykorzystajmy to - mówi Johan Othelius, CEO i twórca aplikacji SQUID.

Uber wprowadza w Polsce elektryczne auta

Na razie Uber Green jest dostępny tylko w Krakowie, w cenie podobnej do usługi Uber Select.

Coca-Cola startuje z kampanią #wciazzmieniamy

Polska jest pierwszym krajem, w którym rusza projekt. Otrzyma silne wsparcie komunikacyjne.

P&G rozszerza ofertę kapsułek do prania Ariel

Kampanię w digitalu koordynuje MediaCom Warszawa.

Sztuczna inteligencja, z którą warto rozmawiać [wideo]

Sztuczna inteligencja w technologii pomaga nam zamówić pizzę, przebiec upragnione pierwsze 5 km czy zaparkować równolegle. A jak może pomóc skutecznie reklamować oferty i produkty naszych klientów?

Zielony, różowy, Podsiadło. Czyli jak okładka została kampanią

Jako art director jestem wielkim fanem kampanii tzw. "design-driven", w których design jest powodem i punktem wyjścia do dalszych działań. Kampania promocyjna trzeciej płyty Dawida Podsiadło jest jedną z takich właśnie kampanii, chociaż mogłoby się wydawać, że to tylko copy.