dzisiaj

"Oddaj parawan i przejdź na Ty"

Kolejna niestandardowa akcja marki Tyskie pokazuje, że niewiele potrzeba, aby otworzyć Polaków na siebie i zachęcić do nawiązania nowych znajomości.

Linie lotnicze Delta adresują kampanię do nowojorczyków

Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy New York.

Samsung i Microsoft zacieśnią partnerstwo

Celem jest lepsze łączenie smartfonów z komputerami.

Startuje kampania #wybieram z myślą o młodych na rynku pracy [wideo]

Jej autorami są Coca-Cola i Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Papaya Films realizuje nową dokumentalną kampanię dla 4F [wideo]

Bohaterką pierwszego z reżyserowanych przez Daniela Jaroszka filmów została ambasadorka marki, mistrzyni i rekordzistka Polski, lekkoatletka Martyna Kotwiła.

Pandora we współpracy z Millie Bobby Brown

Aktorka i aktywistka, "Eleven" ze "Stranger Things", została twarzą pierwszej oficjalnej globalnej kampanii nowej kolekcji biżuterii.

Afera, której nie było?

Paradoksalnie z tzw. afery szpiegowskiej Huawei może wyjść silniejszy niż przed całym zamieszaniem.

TVN już powraca do codziennego wydania "Dzień dobry TVN"

Do końca wakacji sztandarowy program śniadaniowy stacji będzie nadawany ze studia plenerowego.

86 proc. Polaków robi sobie przerwę na kawę w pracy

To jeden z wyników badania Ipsosu dla Nespresso Professional i Lyreco.

Shaquille O'Neal ma pomóc ratować reputację Papa John's

Sieć pizzerii chce wydać na działania marketingowe ok. 40 mln dol.