STR8 współpracuje z Pezetem [wideo]
Produkt marki kosmetyków dla mężczyzn lokowany jest w nowym teledysku rapera.
McDonald's wprowadza na rynek fake'ową markę odzieżową [wideo]
W ramach promocji nowej wersji pikantnych nuggetsów sieć decyduje się na niecodzienne posunięcie.
Izabela Głodek dyrektorem marketingu Coca-Cola Services Poland
Stanowisko obejmie 1 września.
Trzeba być czujnym
Mamy jeden z najwyższych wskaźników retencji, czyli utrzymania klientów. Z jednej strony świadczy to o sile agencji, które są w stanie utrzymać budżety klientów, a z drugiej o kryzysie zaufania, który jednak ich skłania do nieustannych przeglądów ofert - mówi Paweł Gala, CEO Wavemakera.
Disney bije rekord dzięki "Toy Story 4"
Jest pierwszym w historii studiem mającym w ciągu roku pięć filmów z przychodami ponad 1 mld dol.
Ruszył subkrypcyjny program Empik Premium
Daje klientom sieci dostęp do stałych zniżek. Monika Brodka jest twarzą kampanii reklamowej.
Międzynarodowy debiut Disney+ już w listopadzie
Oprócz Stanów Zjednoczonych nowy serwis streamingowy pojawi się w Kanadzie, Holandii, Australii i Nowej Zelandii.
Samsung: popularność Galaxy Note10 przerosła nasze oczekiwania
Najdroższa wersja nowego smartfona koreańskiego producenta wyprzedała się w ciągu tygodnia.
Axa w kampanii nawiązuje do filmu "Rambo" [wideo]
Kampanię przygotowały Startsomething i Arena Media.
Biba Konieczna-Sano nową dyrektor generalną Brown-Forman Polska
Z producentem i dystrybutorem alkoholi związana jest od 16 lat.