dzisiaj

STR8 współpracuje z Pezetem [wideo]

Produkt marki kosmetyków dla mężczyzn lokowany jest w nowym teledysku rapera.

McDonald's wprowadza na rynek fake'ową markę odzieżową [wideo]

W ramach promocji nowej wersji pikantnych nuggetsów sieć decyduje się na niecodzienne posunięcie.

Izabela Głodek dyrektorem marketingu Coca-Cola Services Poland

Stanowisko obejmie 1 września.

Trzeba być czujnym

Mamy jeden z najwyższych wskaźników retencji, czyli utrzymania klientów. Z jednej strony świadczy to o sile agencji, które są w stanie utrzymać budżety klientów, a z drugiej o kryzysie zaufania, który jednak ich skłania do nieustannych przeglądów ofert - mówi Paweł Gala, CEO Wavemakera.

Disney bije rekord dzięki "Toy Story 4"

Jest pierwszym w historii studiem mającym w ciągu roku pięć filmów z przychodami ponad 1 mld dol.

Ruszył subkrypcyjny program Empik Premium

Daje klientom sieci dostęp do stałych zniżek. Monika Brodka jest twarzą kampanii reklamowej.

Międzynarodowy debiut Disney+ już w listopadzie

Oprócz Stanów Zjednoczonych nowy serwis streamingowy pojawi się w Kanadzie, Holandii, Australii i Nowej Zelandii.

Samsung: popularność Galaxy Note10 przerosła nasze oczekiwania

Najdroższa wersja nowego smartfona koreańskiego producenta wyprzedała się w ciągu tygodnia.

Axa w kampanii nawiązuje do filmu "Rambo" [wideo]

Kampanię przygotowały Startsomething i Arena Media.

Biba Konieczna-Sano nową dyrektor generalną Brown-Forman Polska

Z producentem i dystrybutorem alkoholi związana jest od 16 lat.