dzisiaj

Jesienią w TVN: 3 nowości i 12 kontynuacji formatów rozrywkowych

Jesienią w TVN: 3 nowości i 12 kontynuacji formatów rozrywkowych

Nowości to: serial "39 i pół tygodnia", format "Starsza pani musi fiknąć" i "My Way" - program z udziałem Edyty Górniak.

Czytaj więcej
Ekstraklasa uruchamia własny serwis OTT

Ekstraklasa uruchamia własny serwis OTT

Ma być źródłem dodatkowych przychodów, sposobem dotarcia do kibiców za granicą i narzędziem budowania marki.

Czytaj więcej
Clio Awards obchodzą 60-lecie

Clio Awards obchodzą 60-lecie

Z tej okazji powstał obraz nawiązujący do stylistyki renesansowej, prezentujący słynne postaci świata reklamy i marki z ostatnich sześciu dekad.

Czytaj więcej
14 nominacji dla Polski w Google Premier Partner Awards 2019 [wideo]

14 nominacji dla Polski w Google Premier Partner Awards 2019 [wideo]

Osiem firm z naszego kraju walczy o nagrody.

Czytaj więcej
Nowa ramówka TVP: nowości na antenie TVP2 i kontynuacje w TVP1

Nowa ramówka TVP: nowości na antenie TVP2 i kontynuacje w TVP1

Nadawca stawia na nowe formaty rozrywkowe, nowe wersje hitów sprzed lat i sprawdzone seriale.

Czytaj więcej
Michalina Szczepańska nową redaktor naczelną miesięcznika "Handel"

Michalina Szczepańska nową redaktor naczelną miesięcznika "Handel"

Dotychczas była związana z "Pulsem Biznesu".

Czytaj więcej
Hasbro kupuje właściciela "Świnki Peppy" za 4 mld dolarów

Hasbro kupuje właściciela "Świnki Peppy" za 4 mld dolarów

Animowany serial Entertainment One został przetłumaczony na ponad 40 języków i był wyświetlany na ponad 180 rynkach.

Czytaj więcej
Wielka Brytania: marki FMCG najpopularniejsze wśród 6-sekundowych reklam na YouTube

Wielka Brytania: marki FMCG najpopularniejsze wśród 6-sekundowych reklam na YouTube

Pierwsze trzy miejsca zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.

Czytaj więcej
Durex z kampanią "Gorące letnie noce"  [wideo]

Durex z kampanią "Gorące letnie noce" [wideo]

Ma to być pierwszy krok do zmiany postrzegania brandu.

Czytaj więcej
IAB AdEx: Internet prześcignął telewizję w I kwartale

IAB AdEx: Internet prześcignął telewizję w I kwartale

W pierwszym kwartale 2019 r. w reklamę online zainwestowano 1,1 mld zł (wzrost o 9 proc.).

Czytaj więcej