dzisiaj

Co tam słychać w Radiu Zet?

Co tam słychać w Radiu Zet?

Twarzami kampanii realizowanej pod tym hasłem zostali Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.

Czytaj więcej
"Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" - zachęca Nationale-Nederlanden [wideo]

"Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" - zachęca Nationale-Nederlanden [wideo]

W nowej kampanii ubezpieczyciel przekonuje, że odpowiedzialne ojcostwo idzie w parze z byciem fajnym tatą.

Czytaj więcej
McDonald's z sugestywną kampanią promującą śniadania [wideo]

McDonald's z sugestywną kampanią promującą śniadania [wideo]

TBWA Paris zmienia obraz produkcji tostów w dzieło sztuki.

Czytaj więcej
Ralph Lauren z kampanią na TikToku związaną z US Open

Ralph Lauren z kampanią na TikToku związaną z US Open

To pierwsza marka luksusowa, która uruchamia kampanię na tej platformie społecznościowej.

Czytaj więcej
Etno Cafe i Organique we wspólnym projekcie

Etno Cafe i Organique we wspólnym projekcie

Właściciel sieci kawiarni i "browaru kawowego" oraz producent kosmetyków naturalnych wprowadzają na rynek kosmetyki na bazie odpadów kawowych.

Czytaj więcej
Skoda reklamuje Superb jako "nową definicję luksusu" [wideo]

Skoda reklamuje Superb jako "nową definicję luksusu" [wideo]

Superb pokazuje, że to, co jeszcze niedawno było zarezerwowane dla nielicznych, dziś może być dostępne dla wielu - przekonuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skody.

Czytaj więcej
Na kłopotach Huaweia zyskały Xiaomi i Samsung

Na kłopotach Huaweia zyskały Xiaomi i Samsung

Rynek smartfonów w Polsce staje się nasycony. Wzrost w II kwartale br. wyniósł poniżej 1%.

Czytaj więcej
Komedia "Nerd" już na platformie VOD.pl

Komedia "Nerd" już na platformie VOD.pl

Premiera pierwszej polskiej komedii o uzależnieniu od internetu z Katarzyną Figurą w jednej z głównych ról odbyła się 1 września.

Czytaj więcej
Marketingowe case studies OLX, IKEA i PepsiCo na jednej konferencji

Marketingowe case studies OLX, IKEA i PepsiCo na jednej konferencji

W dniach 5 i 6 listopada marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego odbywającym się tym razem pod hasłem "Marketerze - czy nadal jesteś w grze?"

Czytaj więcej
Abstra wchodzi na rynek podcastów wideo

Abstra wchodzi na rynek podcastów wideo

Łącznie w strukturze Storia by Abstra znajduje się 25 podcastów. Nowo utworzonym podmiotem zarządzać będzie Karol Stryja, twórca podcastu "Zawodowcy".

Czytaj więcej