dzisiaj

Canal+ zamiast NC+

Canal+ zamiast NC+

Platforma satelitarna zmienia nazwę.

Czytaj więcej
Digitas i 180 Heartbeats Jung v Matt nagrodzone Clio Awards

Digitas i 180 Heartbeats Jung v Matt nagrodzone Clio Awards

Srebro i trzy brązy dla agencji z Polski.

Czytaj więcej
W portfolio PepsiCo debiutuje KeVita - marka kombuchy

W portfolio PepsiCo debiutuje KeVita - marka kombuchy

Nowy napój funkcjonalny dostępny jest w wybranych punktach sprzedaży w Warszawie.

Czytaj więcej
M5 Film produkuje reklamę "Smyk Back To School" [wideo]

M5 Film produkuje reklamę "Smyk Back To School" [wideo]

Kreację przygotowała agencja reklamowa GonnaBe.

Czytaj więcej
Burger King wprowadza we Francji "demokratycznego burgera" [wideo]

Burger King wprowadza we Francji "demokratycznego burgera" [wideo]

Od 2 września do 6 października użytkownicy mobilnej aplikacji Burger Kinga wybierają co tydzień jedną kanapkę, która ma kosztować 2 euro.

Czytaj więcej
Cheetos zachęca do układania obrazów z chrupek [wideo]

Cheetos zachęca do układania obrazów z chrupek [wideo]

Nową kampanię realizują VMLY&R Poland i Media Direction OMD.

Czytaj więcej
Niestandardowa akcja promująca serial "Chicago Fire" na ekranie Screen Network

Niestandardowa akcja promująca serial "Chicago Fire" na ekranie Screen Network

Specjalna reklama serialu emitowana była na interaktywnej kurtynie LED w momencie wykrycia przed ekranem służb ratowniczych jadących na sygnale.

Czytaj więcej
Pierwszy w Europie sklep pokazowy LG zostanie otwarty w Warszawie

Pierwszy w Europie sklep pokazowy LG zostanie otwarty w Warszawie

Otwarcie w centrum handlowym Klif zaplanowano na 17 września.

Czytaj więcej
Vectra zmienia politykę sprzedaży

Vectra zmienia politykę sprzedaży

Rusza kampania przygotowana przez Isobar Polska pod hasłem: "Wszystko taniej 50% przez pierwsze 4 miesiące".

Czytaj więcej
Starcom: W pierwszym półroczu na plusie tylko internet i kino

Starcom: W pierwszym półroczu na plusie tylko internet i kino

- Prognozujemy, że rynek reklamy w Polsce zakończy 2019 r. wzrostem w przedziale od 3,0 do 3,5% - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.

Czytaj więcej