dzisiaj

InPost ma już 5 tys. paczkomatów

InPost ma już 5 tys. paczkomatów

Firma zapowiada uruchomienie lodówkomatów - do odbioru żywności, napojów oraz mrożonek.

Czytaj więcej
Bird's Eye tworzy restaurację tylko dla dzieci [wideo]

Bird's Eye tworzy restaurację tylko dla dzieci [wideo]

To część kampanii realizowanej przez londyński oddział agencji Grey.

Czytaj więcej
Daniel Jaroszek i Jakub Blank na shortliście Shots Awards

Daniel Jaroszek i Jakub Blank na shortliście Shots Awards

Nominowani są w kategorii New Director Of The Year.

Czytaj więcej
"Elle" po raz 10. przyzna na FPFF w Gdyni swoje nagrody

"Elle" po raz 10. przyzna na FPFF w Gdyni swoje nagrody

Redakcja realizuje także cykl wywiadów "Kulturalna Elle", a przy ulicy Armii Krajowej zawisła wystawa zdjęć gwiazd nagrodzonych "Kryształową Gwiazdą Elle".

Czytaj więcej
Feeders Agency prowadzi komunikację dla Imagination Day 9

Feeders Agency prowadzi komunikację dla Imagination Day 9

W tym roku konferencja odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Multikinie.

Czytaj więcej
Kinder rusza z akcją "Przerwa na wspólne czytanie"

Kinder rusza z akcją "Przerwa na wspólne czytanie"

Za całość działań odpowiedzialna jest agencja H2H.tech.

Czytaj więcej
Odeta Moro poprowadzi "Onet Rano"

Odeta Moro poprowadzi "Onet Rano"

Pozostali prowadzący bez zmian: Iwona Kutyna, Jarosław Kuźniar, Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski i Piotr Kędzierski.

Czytaj więcej
Żabka rezygnuje z szyldu Freshmarket

Żabka rezygnuje z szyldu Freshmarket

Sieć kończy remodeling swoich sklepów i zapowiada, że do końca br. liczyć będzie 6 tys. placówek.

Czytaj więcej
Czy małe AGD może być sexy?

Czy małe AGD może być sexy?

Rynek nowości elektronicznych zmienia się bardzo dynamicznie. Premiery niektórych smartfonów to duże wydarzenie, śledzone przez fanów danej marki. Ale do większości segmentów elektroniki użytkowej, np. małego AGD, klienci podchodzą mniej emocjonalnie.

Czytaj więcej
Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal

Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal

Szukanie Świętego Graala to piękna przygoda, ale jak to w legendach bywa, Graal na ogół pozostaje nieodnaleziony. Chciałbym odczarować mit o realnej możliwości stworzenia jednoźródłowego badania - mówi Marcin Gerc, managing director, Kantar Media Division.

Czytaj więcej