Jak nadążać za zmianami w branży marketingowej?
W reklamie jedyną stałą jest zmiana. Zapytaliśmy pięciu prelegentów i członków Rady Programowej 11. Edycji Forum Marketingu Zintegrowanego, co - ich zdaniem - marketerzy powinni robić, by za tymi zmianami nadążać. Jakie trendy w marketingu na 2020 rok przewidują? Przekonaj się!
Amazon Prime Video w T-Mobile za 13 zł miesięcznie
T-Mobile, jako pierwszy z krajowych operatorów komórkowych, wprowadza usługę do swojej oferty.
"Szef i reszta" powracają w kampanii Pracuj.pl [wideo]
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.
Michał Kramarz szefem Google for Startups w Polsce i regionie
Zastąpi Agnieszkę Hryniewicz-Bieniek, która od lipca br. pełni obowiązki globalnej dyrektor Google for Startups.
Sonia Bohosiewicz reklamuje T-Mobile [wideo]
Aktorka występuję w nowej odsłonie kampanii "Bez nonsensów".
Circle K z nową kampanią reklamową [wideo]
Działania przygotowały agencje z Publicis Groupe - LiquidThread i Spark Foundry.
Rusza kampania profrekwencyjna "Gazety Wyborczej" [wideo]
Jej hasło brzmi "Dość. Nadszedł czas wyborów".
"Wędrowny zakład fotograficzny" [recenzja]
Fotografka Agnieszka Pajączkowska przez 5 lat podróżowała po Podlasiu w poszukiwaniu kadrów i opowieści.
"Lego. Jak pokonać kryzys..." [recenzja]
Jedna z najpotężniejszych marek na świecie swoją historię rozpoczęła w skromnym zakładzie stolarskim w Danii.
Czysta informacja i reklama
Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy.