"Dzień na U" - kampania Rak'n'Roll i Avonu [wideo]
Akcję promuje spot w reżyserii Karoliny Lewickiej z udziałem Justyny Święs i Andrzeja Smolika.
Barbara Kurdej-Szatan mierzy się z hejterami [wideo]
Aktorka jest ambasadorką marki szamponu Head & Shoulders Supreme.
Śledztwo Pisma - pierwszy podcastowy serial reporterski na polskim rynku
Magazyn wprowadza na rynek nowatorski format mocną historią reporterskiego śledztwa poprowadzonego przez Mirosława Wlekłego.
Facebook wypada z pierwszej dziesiątki rankingu marek Interbrand
Marki, które najwięcej zyskały na wartości (po ok. 25%) w zestawieniu "Best Global Brands 2019", to Amazon, Mastercard, Salesforce, Gucci i Starbucks.
Juice przygotowało kampanię dla Dolby Vision na rynek amerykański [wideo]
Kampanię zrealizowano we współpracy z Alexandrem Semenovem, biologiem morskim i jednym z najlepszych fotografów głębinowych na świecie.
Papaya Films wyprodukowała światową kampanię Puma x Balmain z Carą Delavigne [wideo]
Reżyserem filmu jest Philippa Price, znana m.in. z teledysków Rhianny i filmów modowych Stelli McCartney.
Škoda z product placementem w programie z Edytą Górniak w TVN [wideo]
Piosenkarka będzie się uczyć prowadzić pod okiem kamer.
Netflix wydaje już więcej na marketing poza Stanami Zjednoczonymi
Platforma streamingowa przygotowuje się na listopadowe debiuty Apple TV+ i Disney+, jak również spodziewane nasycenie rodzimego rynku.
Duże zmiany w 4fun Media
Prezes Ross Newens zrezygnował, tak samo dwaj wiceprezesi - Rafał Baran i Mateusz Górecki, choć ci dwaj pozostaną nadal w grupie.
Orlen sponsorem Ekstraklasy
Piłkarska liga ma kolejnego zamożnego państwowego sponsora.