Anna Tutak-Kordyl dyrektorem marketingu MediaMarktSaturn Polska
Wcześniej związana była m.in. z firmami: Colian, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Tchibo i P&G.
Kukbuk.pl ma nowego dyrektora artystycznego
Został nim Marcin Lewandowski.
Coffeedesk zbiera fundusze na rozwój na Crowdway.pl
All Good, spółka matka Coffeedesk, dystrybutora kaw, herbat i sprzętu do ich parzenia, chce zebrać w akcji crowdfundingowej do 2 mln zł.
"Rodzaj męski" w środy w Onecie
Stałymi gośćmi programu będą Zbigniew Zamachowski, Tomasz Karolak oraz Piotr Kędzierski.
Uber Eats i Wild Bean Cafe rozpoczynają współpracę
Pliotażowy projekt ruszył w Krakowie.
Konsument w czasie pandemii
"Zmiana" to słowo, które najtrafniej definiuje sytuację konsumentów w czasie epidemii. I w pierwszej kolejności chodzi tu o zmiany sposobów zaspokajania potrzeb, samych potrzeb i wydatków.
Kryzys wspólnoty jest faktem - rozmowa z Wiesławem Godzicem
Owszem, cieszmy się, że mamy nawet milion. Ale nie można bazować na przekonaniu, że w Polsce ludzie będą dawali na taką inicjatywę regularnie pieniądze. Społecznie nie mamy wypracowanego takiego modelu - profesor Wiesław Godzic z Uniwersytetu SWPS sceptycznie ocenia szanse Radia Nowy Świat.
Grand Press Photo 2020 - znamy zwycięzców
Zdjęcie Roku, którego autorem jest Jacek Szydłowski z "Dziennika Wschodniego", to symboliczny obraz czasów pandemii koronawirusa.
MediaCom i Kantar badają zmiany zachowań konsumenckich
Jeśli kilkanaście procent Polaków niemal z dnia na dzień "włączyło się" w zakupy w sieci - zmiana jest kolosalna - mówi Stanisław Grabowski, head of strategy z MediaCom.
New Reality Kick-Off: pierwsza konferencja na żywo, która dowiodła, że online działa!
Każdy z ponad tysiąca uczestników mógł zająć miejsce w sektorze VIP, mieć doskonały widok na scenę i idealnie słyszeć mówców. Taka sytuacja możliwa była tylko dzięki przejściu do online.