dzisiaj

Empik Music zachęca, by słuchać muzyki na własnych zasadach [wideo]

Kampanię aplikacji do streamingu muzyki przygotowała agencja Kamikaze.

Koronawirus powala giganta! J.C. Penney bankrutuje

Amerykańska sieć domów towarowych działająca od 118 lat podobno prowadzi rozmowy z Amazonem.

Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Optimum Media

Poprzednio pracował w Starcomie.

Radio straciło w czasie pandemii

Wciąż jednak pozostaje największym konkurentem telewizji wśród mediów tradycyjnych.

Afera w Trójce winduje popularność Kazika [wideo]

Szacunkowy ekwiwalent reklamowy materiałów o piosence wynosi ponad 16 mln złotych.

Kiedy to się skończy... - ocena spotu BNP Paribas [wideo]

Oceniają: Marcin Lewicki, senior art director, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) i Marcin Grabowski, copywriter, Grey Group Poland.

Żywiec Zdrój z całkowicie nową odsłoną klasycznej wody niegazowanej

Wystartowała nowa, przygotowana w 100% z materiału z recyklingu, kampania marki pod hasłem "Zrównoważona przez naturę".

Tribute to Trójka

Młodemu pokoleniu trudno zrozumieć zamieszanie wokół Trójki. Nienadgryzionym zębem czasu przybliżamy, co właśnie straciliśmy. Wszyscy.

Smart living po polsku, czyli jak?

Chcielibyśmy, żeby komputer płacił za nas rachunki (tak deklaruje co czwarty z Polaków), a aplikacja bankowa informowała nas o zbliżających się płatnościach - mówi Katarzyna Jóźwik, dyrektor generalna Smartney.

Agora startuje z akcją charytatywną "Nadzieja"

Polscy pisarze startują z akcją pomocy seniorom w czasie pandemii.