HBO Max rusza w Stanach Zjednoczonych 27 maja [wideo]
Nowy serwis na już zatłoczonym rynku streamingowym będzie kosztować 14,99 dol. miesięcznie, a jego głównym atutem ma być serial "Friends".
Produkcja telewizyjna i reklamowa rusza z powrotem
Na planach zdjęciowych będą obowiązywać obostrzenia związane z epidemią COVID-19.
14 nominacji dla polskich agencji w Mixx Awards Europe 2020 [wideo]
Cztery nominacje dla Adequate. Po dwie szanse na nagrody mają: 180heartbeats + Jung v. Matt., Artegence i Mindshare Polska.
LeBron James w nowej reklamie Nike [wideo]
90-sekundowy spot "Never Too Far Down", który miał premierę 23 maja, uzyskał już ponad 50 milionów odsłon na YouTube.
Kuba Strzyczkowski pokieruje radiową Trójką
Zastąpi Tomasza Kowalczewskiego. Przed Strzyczkowskim stoi trudne, jeśli nie karkołomne zadanie - ze stacji odeszli już niemal wszyscy najbardziej popularni dziennikarze.
Policjobot, Rakietowieża i Polizzeria nowymi bohaterami w kampanii Lego
Kampanię z okazji Dnia Dziecka przygotowała agencja Ogilvy Polska.
Dorota Wojtczak: Musimy myśleć hybrydowo
#Newnormal jest teraz naszym głównym punktem zainteresowania - jak będzie wyglądać nasza praca w nowych realiach? O branży eventowej w czasach pandemii rozmawiamy z Dorotą Wojtczak, head of marketing w Grupie S/F, członkiem zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.
Myślimy o powrocie do biura [Łukasz Zarębski, Cut The Mustard]
Nie ma momentu, w którym możemy zamknąć komputer, drzwi biura i znaleźć się w domowej rzeczywistości, wolnej od pracy - mówi Łukasz Zarębski, client service supervisor w Cut The Mustard.
Mercedes reklamuje model GLA jako SUV-a dla "mieszczuchów" [wideo]
Hasło kampanii: "Zaprojektowany na bezdroża daje radość w mieście".
Milion zamówień w Empik Marketplace
Osiągnięcie tego progu zajęło trzy lata. Platforma skupia już ponad tysiąc dostawców zewnętrznych.