dzisiaj

T-Mobile reaktywuje markę Heyah [wideo]

Szykowany jest spory budżet reklamowy.

Uber z kampanią "Jest maseczka, jest przejazd" [wideo]

W nowej kampanii wideo zachęca pasażerów i kierowców do noszenia masek podczas podróży, by "chronić siebie nawzajem".

Trwa boom na urządzenia ubieralne

Według danych IDC w 2019 r. rynek ten wzrósł globalnie rok do roku o 89 proc.

Ponownie rusza kampania przeciw sieci Subway

Fundacja Alberta Schweitzera wraz z Open Wing Alliance domagają się poprawy warunków chowu kurcząt, których mięso sprzedawane jest w produktach Subwaya.

Katarzyna Pietrewicz redaktor prowadzącą Vogue.pl

Będzie odpowiadać za pracę redakcji online, realizację strategii kontentowej i współpracę z pozostałymi działami wydawnictwa.

Mały koniec świata - rozmowa z Pawłem Łozińskim [wideo]

Polskie reżyserki i reżyserzy zrealizowali we współpracy z HBO cykl filmów o sposobach na życie w pandemii. Z Pawłem Łozińskim rozmawiamy o jego krótkim metrażu i wpływie pandemii na kino i narodową kondycję psychiczną.

Pół miliona nadziei

Wystartowało długo oczekiwane Radio Nowy Świat. Radio internetowe bez reklam i polityków na antenie stworzyli byli dziennikarze Trójki dzięki dobrowolnym składkom słuchaczy.

Social media i nowa rzeczywistość. Trzy rady dla twojej marki

Zmieniły się nie tylko potrzeby i oczekiwania użytkowników, lecz także sposób konsumpcji treści w mediach społecznościowych. Nie pozostaje nic innego, jak przystosować się do nowego środowiska. Wystarczy, że wykorzystasz trendy i wykonasz trzy proste kroki.

Heyah promuje ofertę 01 kampanią "Wiesz, co robić" [wideo]

Marka odświeżyła wizerunek i logo.

Glovo zbadało dostawy jedzenia i zakupów do domu

Badanie przeprowadzone w lipcu 2020 r. przez SW Research pokazuje m.in., że 40% Polaków co najmniej raz w tygodniu zamawia jedzenie z dostawą.