T-Mobile reaktywuje markę Heyah [wideo]
Szykowany jest spory budżet reklamowy.
Uber z kampanią "Jest maseczka, jest przejazd" [wideo]
W nowej kampanii wideo zachęca pasażerów i kierowców do noszenia masek podczas podróży, by "chronić siebie nawzajem".
Trwa boom na urządzenia ubieralne
Według danych IDC w 2019 r. rynek ten wzrósł globalnie rok do roku o 89 proc.
Ponownie rusza kampania przeciw sieci Subway
Fundacja Alberta Schweitzera wraz z Open Wing Alliance domagają się poprawy warunków chowu kurcząt, których mięso sprzedawane jest w produktach Subwaya.
Katarzyna Pietrewicz redaktor prowadzącą Vogue.pl
Będzie odpowiadać za pracę redakcji online, realizację strategii kontentowej i współpracę z pozostałymi działami wydawnictwa.
Mały koniec świata - rozmowa z Pawłem Łozińskim [wideo]
Polskie reżyserki i reżyserzy zrealizowali we współpracy z HBO cykl filmów o sposobach na życie w pandemii. Z Pawłem Łozińskim rozmawiamy o jego krótkim metrażu i wpływie pandemii na kino i narodową kondycję psychiczną.
Pół miliona nadziei
Wystartowało długo oczekiwane Radio Nowy Świat. Radio internetowe bez reklam i polityków na antenie stworzyli byli dziennikarze Trójki dzięki dobrowolnym składkom słuchaczy.
Social media i nowa rzeczywistość. Trzy rady dla twojej marki
Zmieniły się nie tylko potrzeby i oczekiwania użytkowników, lecz także sposób konsumpcji treści w mediach społecznościowych. Nie pozostaje nic innego, jak przystosować się do nowego środowiska. Wystarczy, że wykorzystasz trendy i wykonasz trzy proste kroki.
Heyah promuje ofertę 01 kampanią "Wiesz, co robić" [wideo]
Marka odświeżyła wizerunek i logo.
Glovo zbadało dostawy jedzenia i zakupów do domu
Badanie przeprowadzone w lipcu 2020 r. przez SW Research pokazuje m.in., że 40% Polaków co najmniej raz w tygodniu zamawia jedzenie z dostawą.