Marcin Mroczek odchodzi z Havas Warsaw
Zarządzanie kreacją obejmą: Mikołaj Pawlak, senior copywriter, oraz Magdalena Marek, senior digital creative.
Trzecia edycja Game Music Festival we Wrocławiu 16-17 października 2020 [wideo]
To jedyny w Europie festiwal poświęcony wyłącznie soundtrackom z gier wideo.
Tesco zmieni się w Netto 3.0
Wszystkie sklepy Tesco zaczną funkcjonować zgodnie z naszą flagową koncepcją nie później niż 1,5 roku po sfinalizowaniu umowy - mówi w rozmowie z handelextra.pl Janusz Stroka, prezes Netto Polska.
Nestle wprowadza w Polsce roślinnego burgera
Sensational Burger marki Garden Gourmet to pierwszy roślinny burger Nestlé na polskim rynku.
Robert Korzeniowski promuje markę Doppelherz
Kampania pod hasłem #SiłaRuchu zachęca do aktywności fizyczną, którą wielu z nas ograniczyło w okresie pandemii COVID-19.
Social selling - potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych
Media społecznościowe sprawiają, że decyzje zakupowe mogą zapadać szybko, a im krótsza ścieżka zakupowa, tym większa szans na konwersję - pokazują Lech Wyrzykowski i Tomasz Kraiński, eksperci SEM z Result Media.
Agnieszka Chabrzyk: Jestem kobietą biznesu
Doba jest dla mnie zazwyczaj za krótka na wszystkie plany i zajęcia - o swojej karierze i czasie wolnym opowiada Agnieszka Chabrzyk, country director Poland Business Factory, CEO myLine.
Najważniejsze trendy w tworzeniu stron internetowych
Rozwiązania, na które należy zwrócić uwagę, by lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów, przedstawiają eksperci firmy technologicznej Liferay.
Lidl wprowadza na rynek buty z plastiku z recyklingu
"Bądź eko! Pomóż nam ocalić oceany!" - tak sieć zachęca do kupna nowych butów marki własnej Crivit.
Netflix zaprezentuje prequel "Wiedźmina"
Serwis zapowiedział 6-odcinkowy serial. Do współpracy ponownie zaproszony został twórca sagi Andrzej Sapkowski.