dzisiaj

Grupa Kino Polska TV startuje z serwisem FilmBox+

Usługa jest dostępna przez stronę internetową Filmbox.com, aplikację na urządzenia mobilne oraz aplikacje w telewizorach.

Sklep internetowy Morele odświeża wizerunek

Nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacji oparta na haśle "Zakupy online to pestka" została wypracowana wraz z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt.

Euromonitor: polski i światowy rynek kosmetyków wrócą do poziomu sprzed kryzysu

W czasie pandemii największy spadek w Polsce zanotowały kosmetyki z segmentu premium - raportuje Santander Bank Polska na temat sektora kosmetycznego.

OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru [wideo]

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja BBDO.

Aleksandra Pajewska-Klucznik w zespole Interii

Będzie zastępcą dyrektora rozrywki internetowej.

Forrester dla AliExpress: Polacy wśród czołowych entuzjastów shoppertainment w Europie

To jeden z wyników badania przeprowadzonego na zlecenie AliExpress w Polsce, Francji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.

Akardo: crowdfunding na sfinansowanie ekspansji zagranicznej

Akardo SA - e-commerce z rzemieślniczym obuwiem - zapowiada rozpoczęcie działalności w Czechach i na Słowacji oraz uruchomienie międzynarodowej marki premium - Haka Shoes.

Birgit Kos reklamuje nową kolekcję Gino Rossi Simple Chic [wideo]

W szpilkach z kolekcji modelka pojawiła się na okładce styczniowo-lutowego magazynu "Vogue Polska".

Nowy Ład - nowa grupa kreatywna w polskiej reklamie

Nowy Ład tworzą Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski.

Grupa Żywiec zredukowała budżet marketingowy o 10%

To już kolejny rok z takimi cięciami wydatków.