Grupa Kino Polska TV startuje z serwisem FilmBox+
Usługa jest dostępna przez stronę internetową Filmbox.com, aplikację na urządzenia mobilne oraz aplikacje w telewizorach.
Sklep internetowy Morele odświeża wizerunek
Nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacji oparta na haśle "Zakupy online to pestka" została wypracowana wraz z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt.
Euromonitor: polski i światowy rynek kosmetyków wrócą do poziomu sprzed kryzysu
W czasie pandemii największy spadek w Polsce zanotowały kosmetyki z segmentu premium - raportuje Santander Bank Polska na temat sektora kosmetycznego.
OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru [wideo]
Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja BBDO.
Aleksandra Pajewska-Klucznik w zespole Interii
Będzie zastępcą dyrektora rozrywki internetowej.
Forrester dla AliExpress: Polacy wśród czołowych entuzjastów shoppertainment w Europie
To jeden z wyników badania przeprowadzonego na zlecenie AliExpress w Polsce, Francji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.
Akardo: crowdfunding na sfinansowanie ekspansji zagranicznej
Akardo SA - e-commerce z rzemieślniczym obuwiem - zapowiada rozpoczęcie działalności w Czechach i na Słowacji oraz uruchomienie międzynarodowej marki premium - Haka Shoes.
Birgit Kos reklamuje nową kolekcję Gino Rossi Simple Chic [wideo]
W szpilkach z kolekcji modelka pojawiła się na okładce styczniowo-lutowego magazynu "Vogue Polska".
Nowy Ład - nowa grupa kreatywna w polskiej reklamie
Nowy Ład tworzą Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski.
Grupa Żywiec zredukowała budżet marketingowy o 10%
To już kolejny rok z takimi cięciami wydatków.