Nelson Peltz opuszcza Radę Dyrektorów Procter & Gamble
Peltz's Trian Fund Management nadal pozostaje głównym inwestorem koncernu z udziałami przekraczającymi 1,2 mld dol.
Sosy deserowe Terravita
Terravita z nową ofertą dodatków do deserów.
Chapter1 autorem nowej kampanii promującej limitowaną kolekcję lakierów hybrydowych MylaQ Atomówki
Ruszyła kampania promująca najnowszą kolekcji MylaQ x Atomówki, przygotowana przez agencję Chapter1.
Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.
Cartoon Network i LEGO zapowiadają zestawy klocków inspirowane kultowym serialem "Pora na przygodę"
Na tegorocznych targach Licensing Expo w Las Vegas Cartoon Network zapowiedział wprowadzenie na rynek klocków LEGO® z bohaterami "Pory na przygodę" - jednego z największych hitów stacji.
Osobisty szef kuchni
Apetyczny lipiec w Polsat Food Network z Neilem Anthony
Tissot. Oficjalny chronometrażysta NBA
Marka TISSOT - lider w produkcji tradycyjnych zegarków szwajcarskich z ponad 160—letnią historią, rozpoczęła w październiku 2015 roku szeroką współpracę z ligą NBA.
Przygotuj się do rekrutacji z Sephora University!
Pierwsze dwudniowe warsztaty pod nazwą "Przygotuj się do rekrutacji" ruszają w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie już w dniach 19-20 kwietnia.
Nowości DVD i Blu-ray
Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy na Blu-ray i DVD od 21 kwietnia!
Firma Pallavi Group Kłosek - wprowadziła na rynek nową herbatę w kopertach Veertea, dedykowaną dla rynku HoReCa
Veertea dostepna jest w dziewięciu smakach. Każda herbatka pakowana jest w elegancką kopertę, która zapewnia długotrwałe utrzymanie smaku i aromatu.