jobcreator.pl

Lidl promuje się jako pracodawca w kampanii "Razem w Lidlu"

Kampania wizerunkowa i employer brandingowa prowadzona jest przez cały luty br.

Silversi na rynku pracy: potrzebni, ale niedoceniani. Pora na zmianę [wideo]

W wieku 50+ jest co czwarta aktywna zawodowo osoba w Polsce. Jak wynika z badań zrealizowanych na zlecenie OLX Praca przez Mind & Roses, silversi są postrzegani jako pracownicy obowiązkowi i sumienni, a jednak zmiana pracy w tym wieku to na ogół droga przez mękę. Pora na zmiany.

Ciche odchodzenie talentów - jak mu zapobiec?

Co piąty Polak szuka nowego pracodawcy, a na atrakcyjną ofertę od konkurencji czeka kolejne 33,7% - wynika z raportu "The Perfect Match" SD Worx.

Bank BNP Paribas po raz jedenasty z certyfikatem Top Employer Polska

Z kolei cała Grupa BNP Paribas otrzymała tytuł Top Employer Europe 2024 z wynikiem ogólnym wyższym niż rok wcześniej.

Raport płacowy Hays 2024: perspektywy dla specjalistów i menedżerów pozostają pozytywne

W nowym roku nie będziemy mieć do czynienia z rynkiem pracodawcy - czytamy w raporcie przygotowanym przez firmę doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy Hays plc - światowego lidera w rekrutacji specjalistycznej.

"Financial Times" i Statista z rankingiem Diversity Leaders 2024

W rankingu publikowanym od 2019 r. uwzględniono w br. łącznie 850 spółek wyróżniających się swoim podejściem do polityki różnorodności. Liderem "Diversity Leaers 2024" został fińsko-szwedzki producent producent wyrobów papierniczych i opakowaniowych Stora Enso.

Farmacja - wysokie zarobki marketerów, równie wysokie wymagania

Oferowane wynagrodzenia dla marketerów w farmacji są o ok. 20% wyższe niż innych segmentach rynku - mówi Dorota Jankowska, executive manager, HRK Pharma.