roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
10 (450) 2016-09-19
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
06. Słodko-kwaśno
08. Temat numeru:
19. Analiza:
38. Briefing:
42. Przetargi:
46. Opinia:
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
"Media & Marketing Polska", najstarszy ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
W numerze między innymi:
→ Nie udajemy małego browawu. O wynikach nowej kampanii Tyskiego, piwach rzemieślniczych, bezalkoholowych i shopper marketingu mówi Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.
→ Siła źródła - źródło siły. - W marketingu liczą się doświadczenie i intuicja - tak twierdzi Magdalena Kosińska, dyrektor marketingu marki Vichy.
→ Lody jak prozac. O specyfice konsumpcji lodów w Polsce i trendzie slow opowiada Włodzimierz Karandyszowski, prezes firmy Pura Vida i "ojciec" Big Milka.
→ Ryzykowna gra. Tegoroczne jesienne ramówki zaproponowane przez największe telewizje można określić jednym przymiotnikiem: zachowawcze. Czy postawienie w strategii progrmowej na sprawdzone formaty gwarantuje wygraną w batalii o widzów i reklamodawców?
→ Jak porwać klienta. - Główne elementy strategii online są stałe: synergia z pozostałymi działami marki, budowa zaangażowania, kreatywne wykorzystanie specyfiki i kontekstu kanałów, stosowanie zaawansowanych technologii w dotarciu do konsumenta i mierzeniu efektów. Ale każdy ten element musi ewoluować. Bardzo ciekawa jest dziś zmiana myślenia o tym, co to jest zaangażowanie konsumenta - twierdzi Marcin Woźniak, communication strategy director Liquidthread (Publicis Media).
98 stron
W tym wydaniu "Media & Marketing Polska", tak jak mamy w zwyczaju, dokonujemy wielu trafnych wyborów, jak chociażby CMO Roku czy Marki Roku. Obalamy marketingowe mity. Tu zwłaszcza polecam diagnozę bezkompromisowego stratega Tomasza Bartnika z One Eleven. Przedstawiamy „hetmana polnego” rodzimego segmentu lodów – Włodzimierza Karandyszowskiego. Anonsujemy też dobre zmiany, które dzieją się w obszarze kontentu „MMP”. Inaugurujemy bardzo dla nas istotny, długofalowy projekt "Panie Przodem", odświeżamy layout i szerzej udostępniamy zawartość platformy MMP Online, niedługo to właśnie tam pojawi się więcej naszych materiałów wideo. W tym wydaniu magazynu przyglądamy się też zmianom w sferze komunikacji marketingowej w spółkach Skarbu Państwa. Są to poważni gracze pod względem budżetów, więc wszelkie ruchy kadrowe oraz przesunięcia w inwestycjach reklamowych budzą nasze zrozumiałe zainteresowanie i emocje. Jednak kiedy dokonaliśmy wizualizacji „początku przetasowań” w tym obszarze, doszliśmy do przekonania, że w tym roku mamy na razie do czynienia z mniej lub bardziej spodziewaną ewolucją. Do rewolucji jeszcze daleko i nie jesteśmy wcale przekonani, że czeka nas „marketingowo-medialny” spektakularny wystrzał z Aurory.
Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu