roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
MMP
5 (456) 2017-04-24
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
06. Słodko-kwaśno
32. Newsfeed
35. Kreacja
67. Agencje Eventowe 2017
- 2024 r.
- 2-3 (524) 2024-02-28
- 2023 r.
- 1 (523) 2023-12-28
- 12 (522) 2023-12-04
- 11 (521) 2023-10-30
- 10 (520) 2023-09-29
- 9 (519) 2023-08-31
- 7-8 (518) 2023-07-04
- 6 (517) 2023-06-02
- 5 (516) 2023-05-04
- 4 (515) 2023-03-29
- 2-3 (514) 2023-02-28
- 1 (513) 2023-01-09
- 2022 r.
- 12 (512) 2022-12-02
- 11 (511) 2022-11-03
- 10 (510) 2022-10-05
- 9 (509) 2022-09-05
Najnowsze wydania
→ Znacznie więcej niż rzecznik. - Zawód piatowca przeszedł długą drogę, wzrosło jego znaczenie i prestiż, przynajmniej wewnątrz firm. Na zewnątrz jest chyba nieco inaczej: wciąż trudno wytłumaczyć mi znajomym czy dzieciom, czym tak naprawdę się zajmuję - mówi Paweł Kwiatkowski, sekretarz generalny Danone Nordics, Poland & Baltics.
→ Liczy się doświadczenie. Shopper marketing to nie tylko domena FMCG. W branży Agd, RTV czy budowlanej ma się coraz lepiej. Wyzwaniem jest jednak znalezienie narzędzi odpowiednich zarówno dla sprzedaży online, jak i offline.
→ Agencja to nie fabryka. - Zadzwonili do mnie z centrali i zapytali, co takiego zrobiliśmy. Powiedziałam, że traktujemy ludzi jak ludzi, jak partnerów - o powrocie do Ogilvy & Mather i pierwszych misiącach na nowym stanowisku rozmawiamy z dyrektor zarządzającą agencji - Zuzanną Warowną-Toruńską.
→ Końca świata nie będzie. Wbrew pesymistycznym zapowiedziom ekspertów prasa drukowana nadal walczy o swoje na rynku reklamy. Wędrówki prasowych budżetów reklamowych, zapowiedzi wspólnych inicjatyw wydawców, ewolucyjna przebudowa strategii, nowe ambitne inicjatywy nastawione na kontent - to ostatnio obserwowane zjawiska. Czy przełożą się na sukces?
→ Animacja. Inwestorzy z fantazją potrzebni od zaraz. Polski film animowany cieszy się na świecie bardzo dobrą opinią, głównie za sprawą kompetencji i artystycznej pasji jego twórców, poświadczonych wieloma nagrodami na krajowych i międzynarodowych festiwalach. Teraźniejszość branży to zabiegi o wciąż zbyt szczupłe fundusze na produkcję, tylko częściowo zapewniane przez zagranicznych koproducentów i system dotacji. Inwestorzy wciąż stoją przed wielką szansą odkrycia potencjału polskiej animacji.
106 stron
Dodatek Specjalny
Studia Animacji
Piarowiec 2.0
W "Media & Marketing Polska" zazwyczaj nie piszemy o branży public relations. Wychodzimy z założenia, że PR to nie jest marketing. Ale czy słusznie? Nasz okładkowy wywiad z Pawłem Kwiatkowskim z Danone, jednym z najbardziej cenionych fachowców w tej dziedzinie, uzmysławia nam, że sprawy są o wiele bardziej skomplikowane. Nasz rozmówca wieszczy stopniowy koniec tradycyjnej reklamy masowej w modelu „push” i wzrost znaczenia informacji o marce, które naturalnie rozchodzą się różnymi kanałami, głównie przez social media i internet, liderów opinii, ale także media tradycyjne. Chodzi tu o informacje i dobre, i złe, ale mające wpływ na reputację firmy i marki. A tym właśnie dziś się zajmują piarowcy – budowaniem i ochroną reputacji. A nawet znacznie więcej – piarowcy prowadzą także programy CSR, zajmują się komunikacją wewnętrzną, kontaktami z regulatorami, a nawet czasem nadzorem nad działem prawnym w korporacjach. W sumie tradycyjna ich rola – rzecznikowania i kontaktów z mediami – to dziś tylko ułamek działalności. Wygląda na to, że stary podział na silosy: piarowy i marketingowy, jest kompletnie nieaktualny. Tylko jak dzisiaj nazwać takie stanowisko? Bo „piarowiec” nie brzmi ani zręcznie, ani ładnie. I chyba powoli musimy się przyzwyczajać do funkcji chief reputation officera (CRO), która pojawia się w niektórych firmach. A jeżeli jej nie ma, to na pewno warto taką osobę zatrudnić.
Tomasz Wygnański,
zastępca redaktora naczelnego,
"Media & Marketing Polska"
-
O magazynie
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
→bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
→raporty specjalne "MMP",
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
→"Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→zakup egzemplarzy w salonach Empik
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem→Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
→Kokurs Golden Arrow
→Kokurs Kreatura
→Konferencje pod egidą magazynu
→kontakt w sprawie wydarzeń
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
-
Stopka magazynu