• Ashburn, United States 33 °C / 51 % / 1018 hPa
  • 2022-05-21 20:20
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Katarzyna Kieli prezeską i dyrektorką zarządzającą Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    Rozpoczął się międzynarodowy festiwal seriali Series Mania 2022
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    MIPTV i Series Mania bez Rosji i rosyjskich twórców
    HBO Max startuje w Polsce
    HBO Max startuje w Polsce
    KRRiT przyznała koncesję TVN7
    KRRiT przyznała koncesję TVN7
    Comedy Central reklamuje nowy serial "Backdoor - wyjście awaryjne"
    Comedy Central reklamuje nowy serial "Backdoor - wyjście awaryjne"
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET
    Co nowego w social mediach (14)
    Co nowego w social mediach (14)
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Co nowego w social mediach (13)
    Co nowego w social mediach (13)
    TikTok Unique Stories - doradzamy, jak zwyciężyć w konkursie
    TikTok Unique Stories - doradzamy, jak zwyciężyć w konkursie
    RMF Classic z nową wersją aplikacji mobilnej
    RMF Classic z nową wersją aplikacji mobilnej
    Storytel z nagrodą Webby People's Voice za "Random"
    Storytel z nagrodą Webby People's Voice za "Random"
    Co nowego w social mediach (12)
    Co nowego w social mediach (12)
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    "Zwierciadło" świętuje 65-lecie
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Wydawnictwo Bauer integruje redakcje lifestyle'owe i rozstaje się z częścią redaktorek
    Twój STYL - najlepiej sprzedający się magazyn luksusowy w Polsce
    Twój STYL - najlepiej sprzedający się magazyn luksusowy w Polsce
    Ukraiński "Express" i "Gazeta Wyborcza" ze specjalną publikacją dla uchodźców z Ukrainy
    Ukraiński "Express" i "Gazeta Wyborcza" ze specjalną publikacją dla uchodźców z Ukrainy
    Daniel Passent nie żyje
    Daniel Passent nie żyje
    "Focus", "Elle Man" i "Samo Zdrowie" znikają z rynku
    "Focus", "Elle Man" i "Samo Zdrowie" znikają z rynku
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio 357 przekroczyło próg 45 tysięcy patronów
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Radio Track z pozytywną oceną w audycie międzynarodowego instytutu CESP
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    Olga Mickiewicz dołącza do zarządu 357 sp. z o.o.
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    KIM prezentuje szczegółowe wyniki i metodologię nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Krajowy Instytut Mediów z pierwszymi wynikami nowego badania słuchalności radia
    Radio Zet ogłasza wiosenną ramówkę
    Radio Zet ogłasza wiosenną ramówkę
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH
    Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce
    Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce
    Clear Channel Poland powiększa ofertę DOOH
    Clear Channel Poland powiększa ofertę DOOH
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Wojna nie złamała nadziei Ukraińców [raport]
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Urszula Piasecka prezesem zarządu Kino Świat
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    Magdalena Rigamonti z nowym podcastem “Rosja. Stan umysłu"
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    COMvergence: IProspect najlepszy w wygrywaniu i utrzymaniu klientów
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Mindshare: Pandemia mocno wpływa na zachowania osób młodych
    Nowak i Hermanowski awansowali w UM Thrive
    Nowak i Hermanowski awansowali w UM Thrive
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
    Co nowego w social mediach (14)
    Co nowego w social mediach (14)
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 "Gazety Wyborczej"
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Jest zgoda na przejęcie przez Agorę kontroli nad Eurozetem
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
    Co nowego w social mediach (13)
    Co nowego w social mediach (13)
  • O marketingu
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu
    NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski
    NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski
    10,5 miliona osób używa Blika
    10,5 miliona osób używa Blika
    Unique One powiększa zarząd
    Unique One powiększa zarząd
    Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną
    Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną
    Krok za miedzę i dalej
    Krok za miedzę i dalej
    Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów
    Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów
    Karolina Kawska nową CEO w Tigers
    Karolina Kawska nową CEO w Tigers
  • O reklamie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie
    Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte
    Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte
    Bank Millennium promuje się jako mecenas 19. MDAG
    Bank Millennium promuje się jako mecenas 19. MDAG
    Katy Perry w kampanii Pyszne.pl “Czy ktoś powiedział"
    Katy Perry w kampanii Pyszne.pl “Czy ktoś powiedział"
    Monika Jabłońska w Papaya Films, pokieruje Papaya Roster
    Monika Jabłońska w Papaya Films, pokieruje Papaya Roster
    Jagoda Prętnicka-Markiewicz brand communication directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt
    Jagoda Prętnicka-Markiewicz brand communication directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt
    Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję
    Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję
    BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo]
    BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo]
  • Opinie
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    Hipokryzja dźwignią handlu [Felieton Michała Majczaka]
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    "Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    "Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
    Biznes naprawy świata [Kuba Janicki, Opus B]
    Biznes naprawy świata [Kuba Janicki, Opus B]
    Ukraina zdobi człowieka [Felieton Michała Majczaka]
    Ukraina zdobi człowieka [Felieton Michała Majczaka]
    Większość specjalistów marketingu w Europie nie jest gotowa na rezygnację z ciasteczek
    Większość specjalistów marketingu w Europie nie jest gotowa na rezygnację z ciasteczek
  • Seriale i VOD
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Seriale i VOD
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Polski serial "Odwilż" najchętniej oglądaną produkcją HBO Max w Europie
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Netflix zapowiedział aż 18 nowych polskich produkcji
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Love me Tinder [recenzja - "Oszust z Tindera"]
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: film dokumentalny
    Nasze rekomendacje: seriale
    Nasze rekomendacje: seriale
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego
    "The Office PL" - serial, jakiego potrzebujemy [wideo]
    "The Office PL" - serial, jakiego potrzebujemy [wideo]
  • Koktajl
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Turniej golfowy WCGC Poland 2020 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    Kreatura 2019 - fotorelacja
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    250 tysięcy widzów Verva Street Racing
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października
  • Wydarzenia
  • Magazyn
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • NEXT DAY WEEK
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Seriale i VOD
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
1 (473) 2018-12-20

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


5. SŁODKO-KWAŚNO
6. TEMAT NUMERU:
CANNES MIPCOM
Na targach telewizyjnych MIPCOM 2018 i towarzyszącym im konferencjach po raz pierwszy od dekady pojawił się temat „zadyszki” twórców formatów. Wyścig nadawców po nowości rozrywkowe trwa, ale jego tempo zauważalnie spadło.
10. WYWIAD:
BAKALIE NIE TYLKO DLA BABCI
Rodzynki i orzechy nie kojarzą już się wyłącznie z pieczeniem ciast. O trudnościach komunikacyjnych, zmorach kategorii i o tym, skąd się biorą orzechy, rozmawiamy z Anną Sambor, dyrektor marketingu Bakalland SA.
14. MARKI CHCĄ PO SOBIE COŚ ZOSTAWIĆ
Wiola Łada-Szewczenko, head of data business intelligence, Aleksandra Bujnowska, chief digital office, Havas Media piszą o najważniejszej europejskiej konferencji digital.
16. PUBLIC RELATIONS:
NIE CHCĘ TANIEGO PR, DAJCIE MI DOBRY PR
Niezależnie od tego, jak bardzo technologie posuną się do przodu, właściwe połączenie kropek jeszcze długo będzie w gestii ludzi mówią Alicja Wysocka-Świtała i Karol Świtała, właściciele i partnerzy z zarządzający agencji Clue PR.
20. SHOPPER 3.0
Z raportu „Polaków portfel własny: Kochamy okazje” wynika, że w reakcji na zachęty sprzedażowe jesteśmy na ogół racjonalistami
22. MEDIA:
TELEWIZJA JEST CIĄGLE NAJSKUTECZNIEJSZYM MEDIUM
Obecnie telewizja przeżywa odrodzenie po niczym nieuzasadnionej erozji widocznej w ostatnich latach. Telewizja nie tylko nie umiera, ale nadal jest bardzo skutecznym narzędziem komunikacji. Internet stwarza nowe możliwości reklamowe w epoce multiscreen – przekonuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP
25. MARTECH
26. DANE OSOBOWE RODO W EKOSYSTEMIE PROGRAMMATIC
– WYGRANI I PRZEGRANI
Wprowadzenie RODO spowodowało spadek liczby bid requestów na poziomie 6 proc. Problemy z realizacją kampanii były marginalne, bo nadal było wystarczająco dużo powierzchni reklamowych i użytkowników, którzy wyrazili zgodę na wykorzystanie swoich danych do spersonalizowanych reklam
28. OPINIE SIEDEM MITÓW CONTENT MARKETINGU
– Bartłomiej Brzoskowski, senior strategy planner Kamikaze BIG DATA: PRZEPIS NA SUKCES, KTÓRY POSMAKUJE KAŻDEMU
– Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologie
31. NEWSFEED
33. KREACJA:
OCENA KAMPANII LEXUSA AUTORSTWA THE & PARTNERSHIP LONDON
34. PRZETARGI
35. OPINIE NOWY ROK,
CZYLI TELEMETRIA, VIEWABILITY, PROGRAMMATIC I WYBORY – Maciej Burlikowski, OŚWIADCZENIE PRZED EMISJĄ – Maciej Florek
40. 25 LAT „MMP”
„Niepowtarzalny urok likwidacji” to zbiór reportaży ukazujący Polskę lat 90. z perspektywy naocznych świadków. Polskę pełną sprzeczności, nieotrząśniętą z PRL-owskiego pyłu, kiczowatą i głodną kapitalistycznych obietnic
42. BANK DANYCH
44. KOKTAJL:
KREATURA 2018
48. RAPORT „KREATURA 2018”
57. RAPORT „KRONIKA 25-LECIA”
92. RAPORT „DOMY PRODUKCYJNE I POSTPRODUKCYJNE 2018”

  • 2022 r.
  • 5 (506) 2022-05-09
  • 4 (505) 2022-04-04
  • 2-3 (504) 2022-03-04
  • 2021 r.
  • 1 (503) 2021-12-30
  • 12 (502) 2021-12-01
  • 11 (501) 2021-11-02
  • 10 (500) 2021-10-01
  • 9 (499) 2021-09-02
  • 7-8 (498) 2021-06-23
  • 6 (497) 2021-05-27
  • 5 (496) 2021-04-30
  • 4 (495) 2021-03-26
  • 2-3 (494) 2021-02-25
  • 2020 r.
  • 1 (493) 2020-12-29
  • 12 (492) 2020-11-25
  • 11 (491) 2020-10-20

Najnowsze wydania

1 (473) 2018-12-20

1 (473) 2018-12-20

1 (473) 2018-12-20

5 (506) 2022-05-09

1 (473) 2018-12-20

4 (505) 2022-04-04

1 (473) 2018-12-20

2-3 (504) 2022-03-04

1 (473) 2018-12-20

1 (503) 2021-12-30

1 (473) 2018-12-20

12 (502) 2021-12-01

1 (473) 2018-12-20

11 (501) 2021-11-02

1 (473) 2018-12-20

10 (500) 2021-10-01

1 (473) 2018-12-20

9 (499) 2021-09-02

1 (473) 2018-12-20

7-8 (498) 2021-06-23

1 (473) 2018-12-20

6 (497) 2021-05-27

•  „Nie chcę taniego, dajcie mi dobry PR” . – Niezależnie od tego, jak bardzo technologie posuną się do przodu, właściwe połączenie kropek jeszcze długo będzie w gestii ludzi – mówią Alicja Wysocka-Świtała i Karol Świtała, właściciele i partnerzy zarządzający agencji Clue PR.

• Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium. – Obecnie telewizja przeżywa odrodzenie po niczym nieuzasadnionej erozji widocznej w ostatnich latach. Telewizja nie tylko nie umiera, ale nadal jest bardzo skutecznym narzędziem komunikacji. Internet stwarza nowe możliwości reklamowe w epoce multiscreen – przekonuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.
• RODO w ekosytemie programmatic - wygrani i przegrani. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych, inaczej rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO (General Data Protection Regulation, GDPR), obowiązuje już ponad pół roku. Przed jego wprowadzeniem opinie w branży reklamowej były skrajnie różne – od wizji apokaliptycznych po umiarkowanie pesymistyczne. Sytuacji nie poprawiała mało klarowna rzeczywistość prawna i brak lokalnych interpretacji, jak stosować nowe prawo. Szczególnie zaniepokojeni byli wydawcy i dostawcy danych, którzy zarabiają głównie na reklamie emitowanej w modelu programmatic. Problem nie był błahy, bo programmatic na wielu europejskich rynkach przekracza już 50 proc. wydatków na reklamę online. W Polsce ok. 30 proc.

• 7 mitów content marketingu. W branży reklamowej ciągle szukamy nowości. Powodów jest wiele. Jeden z nich to potrzeba udowodnienia wszystkim, że jesteśmy innowacyjni i świetnie dopasowani do wymagań współczesnego marketingu. Na konferencjach często dajemy się uwodzić nowym trendom, wśród których dziś króluje m.in. content marketing. Warto poznać kilka mitów z nim związanych.

• Wyścig z zadyszką. Na targach telewizyjnych MIPCOM 2018 i towarzyszącym im konferencjach po raz pierwszy od dekady pojawił się temat „zadyszki” twórców formatów. Wyścig nadawców po nowości rozrywkowe trwa, ale jego tempo zauważalnie spadło. Nowe trendy coraz wyraźniej zarysowują się w produkcji seriali – możemy mówić o wpływie „silver generation” i efekcie #metoo. Nowych zjawisk nie brakuje.

• Ostatni dzień dożynek. – Jeżeli potrzeby klientów były takie, że ma być tanio, taniej i co roku jeszcze taniej, to widać, jak to się skończyło. Branża odpowiedziała na tę potrzebę obniżania cen w adekwatny sposób. Można używać tu wielkich słów takich jak etyka, ale pamiętajmy, że działamy w biznesie, a agencje, media to usługodawcy. Po prostu klienci dyktują warunki – mówi Jakub Bierzyński, założyciel i CEO domu mediowego OMD.

124 strony o marketingu z pasją

– Perfumy, samochody i alkohol to produkty, gdzie rolą reklamy jest, aby ludzie zaczęli po prostu o nich marzyć – powiedział Jean Marie Boursicot, twórca Nocy Reklamożerców i opiekun gigantycznego archiwum reklam. To było chyba w roku1996, wywiad z Bursicotem był jednym z moich pierwszych materiałów dla „MediaPolska”, które później przekształciło się w „Media & Marketing Polska”. Ta wypowiedź pokazuje myślenie o reklamie w tamtych latach jako o rzeczy niemal magicznej, która potrafi wprowadzić odbiorcę w stan uniesienia, wręcz ekstazy. I rzeczywiście takie reklamy, przy których ciarki chodziły po plecach, sam wiele widziałem na Nocy Reklamożerców. Dziś świętujemy 25 lat naszego magazynu i jednocześnie 25 lat rynku reklamy w Polsce. Mimo niezłych wyników naszej branży, pojawieniu się świetnych nowych narzędzi tej magii trochę brakuje. I nie chodzi tu narzekanie „że kiedyś było lepiej”, biadolenie, że w reklamie było kiedyś więcej szaleństwa czy artyzmu. Nie chodzi też o negowanie potrzeby liczenia ROI, wprowadzania nowych technologii, automatyzacji marketingu, optymalizacji kosztów. Wiem, że nie na powrotu do „Mad Mana”. Uważam jednak, że stoimy przed groźbą zepchnięcia marketingu i reklamy do roli kolejnego procesu biznesowego, takiego samego jak wystawianie faktur czy windykacja, a może nawet do roli „commodity”.
Bez tej odrobiny magii agencjom będzie ciężko uzyskać godziwe marże za usługi, dyrektorom marketingu ciężko będzie się przebić z pomysłami na posiedzeniach zarządów, klienci będą gorzej traktować agencje na przetargach, a konsumenci będą coraz bardziej nienawidzić bloki reklamowe w telewizji. Jak zachować w reklamie tę odrobinę magii? Trudne pytanie, ale na pewno nie wymyślając dziwaczne nazwy dla nowych agencji, spółek i narzędzi, w czym dzisiaj lubują się holdingi. Ani też tworząc setną kampanię niby pro publico bono, a tak naprawdę – na festiwal w Cannes.
Na szczęście jest wciąż w agencjach szczypta magii, bo przyciągają one ciągle młode talenty. Na 25-lecie poprosiliśmy czterech 25-latków z agencji reklamowych o przygotowanie okładki „Media & Marketing Polska”. Wybrany przez redakcję projekt trafił na winietę, pozostałe oraz sylwetki autorów prezentujemy wewnątrz magazynu. Warto się przyjrzeć i grafikom, i ich twórcom. Dają oni nadzieję, że reklama wciąż będzie nas zachwycać.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny, „Media & Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 5 (506) 2022-05-09
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 5 (381) 2022-5
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 4 (214) 2022-04-25
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI