• Ashburn, United States 7.1 °C / 71 % / 1023 hPa
  • 2019-12-07 05:53
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
mmponline.pl
  • O mediach
    • TV
    • INTERNET
    • PRASA
    • RADIO
    • OOH
    • INNE
    • WSZYSTKIE Z MEDIA

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - TV

    Rajd Barbórka 2019 na żywo w telewizji TVN Turbo

    Rajd Barbórka 2019 na żywo w telewizji TVN Turbo

    Michał Samul szefem pionu informacji TVN

    Michał Samul szefem pionu informacji TVN

    E.Leclerc wsparł produkcję filmu o Enigmie

    E.Leclerc wsparł produkcję filmu o Enigmie

    Rusza serwis streamingowy BritBox

    Rusza serwis streamingowy BritBox

    Polscy artyści w najnowszym sezonie serialu "Wikingowie"

    Polscy artyści w najnowszym sezonie serialu "Wikingowie"

    "Zasada przyjemności" w telewizji ARTE [wideo]

    "Zasada przyjemności" w telewizji ARTE [wideo]

    TVN Discovery i Cyfrowy Polsat tworzą nową wspólną platformę OTT

    TVN Discovery i Cyfrowy Polsat tworzą nową wspólną platformę OTT

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INTERNET

    Znamy najpopularniejsze filmy i utwory muzyczne 2019 r. na polskim YouTube

    Znamy najpopularniejsze filmy i utwory muzyczne 2019 r. na polskim YouTube

    Instagram wprowadza rozwiązania chroniące najmłodszych

    Instagram wprowadza rozwiązania chroniące najmłodszych

    Mindshare Polska: jak oglądamy wideo online

    Mindshare Polska: jak oglądamy wideo online

    Disney+ ruszył w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Holandii

    Disney+ ruszył w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Holandii

    Polski boom na podcasty

    Polski boom na podcasty

    Sferis.pl z nową identyfikacją wizualną

    Sferis.pl z nową identyfikacją wizualną

    Badanie Kantara potwierdza duży potencjał edukacyjny YouTube [wideo]

    Badanie Kantara potwierdza duży potencjał edukacyjny YouTube [wideo]

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - PRASA

    Marquard rezygnuje z wydawania prasy w Polsce

    Marquard rezygnuje z wydawania prasy w Polsce

    "Handel" zmienia layout, poszerza grupę docelową i stawia na inspiracje

    "Handel" zmienia layout, poszerza grupę docelową i stawia na inspiracje

    "Vogue Man" debiutuje z trzema okładkami

    "Vogue Man" debiutuje z trzema okładkami

    Śledztwo Pisma - pierwszy podcastowy serial reporterski na polskim rynku

    Śledztwo Pisma - pierwszy podcastowy serial reporterski na polskim rynku

    "Food Service" zwiększa objętość, zmienia format i layout

    "Food Service" zwiększa objętość, zmienia format i layout

    "Zdrowie na talerzu" - nowy magazyn w Burda Media

    "Zdrowie na talerzu" - nowy magazyn w Burda Media

    Październikowy "Vogue Polska" w hołdzie dla Kory

    Październikowy "Vogue Polska" w hołdzie dla Kory

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - RADIO

    Znamy finalistów 3. edycji konkursu adFM Awards

    Znamy finalistów 3. edycji konkursu adFM Awards

    adFM AWARDS po raz trzeci!

    adFM AWARDS po raz trzeci!

    Co tam słychać w Radiu Zet?

    Co tam słychać w Radiu Zet?

    Tok FM startuje z kampanią

    Tok FM startuje z kampanią

    Radio Pogoda do słuchania w mobilnej aplikacji

    Radio Pogoda do słuchania w mobilnej aplikacji

    Stand-uper Rafał Pacześ prowadzącym poranek w RMF FM

    Stand-uper Rafał Pacześ prowadzącym poranek w RMF FM

    Aktywne lato z Radiem Zet od 24 czerwca

    Aktywne lato z Radiem Zet od 24 czerwca

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - OOH

    20. konkurs Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięty

    20. konkurs Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięty

    ING Bank Śląski przerobił ekoplakaty na plecaki

    ING Bank Śląski przerobił ekoplakaty na plecaki

    Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard

    Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard

    Startuje jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMS

    Startuje jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMS

    Clear Channel Poland powiększyło zasięg sieci digitali

    Clear Channel Poland powiększyło zasięg sieci digitali

    Nowa sieć DOOH od Jet Line w październiku startuje w Warszawie

    Nowa sieć DOOH od Jet Line w październiku startuje w Warszawie

    Niestandardowa akcja promująca serial "Chicago Fire" na ekranie Screen Network

    Niestandardowa akcja promująca serial "Chicago Fire" na ekranie Screen Network

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - INNE

    Wygrać widza [wideo]

    Wygrać widza [wideo]

    Xiaomi będzie sprzedawać telewizory

    Xiaomi będzie sprzedawać telewizory

    Raport "Nadawcy": TVN7 Telewizją Roku, Netflix Serwisem VoD Roku, a Radio Zet Fighterem Roku

    Raport "Nadawcy": TVN7 Telewizją Roku, Netflix Serwisem VoD Roku, a Radio Zet Fighterem Roku

    Duże zmiany w 4fun Media

    Duże zmiany w 4fun Media

    Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal

    Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal

    Disney bije rekord dzięki "Toy Story 4"

    Disney bije rekord dzięki "Toy Story 4"

    Trzeba być czujnym

    Trzeba być czujnym

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - MEDIA

    Znamy najpopularniejsze filmy i utwory muzyczne 2019 r. na polskim YouTube

    Znamy najpopularniejsze filmy i utwory muzyczne 2019 r. na polskim YouTube

    Instagram wprowadza rozwiązania chroniące najmłodszych

    Instagram wprowadza rozwiązania chroniące najmłodszych

    Rajd Barbórka 2019 na żywo w telewizji TVN Turbo

    Rajd Barbórka 2019 na żywo w telewizji TVN Turbo

    20. konkurs Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięty

    20. konkurs Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięty

    ING Bank Śląski przerobił ekoplakaty na plecaki

    ING Bank Śląski przerobił ekoplakaty na plecaki

    Michał Samul szefem pionu informacji TVN

    Michał Samul szefem pionu informacji TVN

    Wygrać widza [wideo]

    Wygrać widza [wideo]

  • O marketingu

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O marketingu

    Pyszne.pl utrzymuje pozycję lidera na rynku zamówień jedzenia online

    Pyszne.pl utrzymuje pozycję lidera na rynku zamówień jedzenia online

    Cartoon Network przedstawia raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci"

    Cartoon Network przedstawia raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci"

    Coca-Cola szuka innowacji marketingowych wśród start-upów

    Coca-Cola szuka innowacji marketingowych wśród start-upów

    Carrefour wchodzi na Allegro

    Carrefour wchodzi na Allegro

    Loteria na 60. urodziny Majonezu Kieleckiego

    Loteria na 60. urodziny Majonezu Kieleckiego

    Canon zaprasza na wielkie starcie influencerów

    Canon zaprasza na wielkie starcie influencerów

    Nowy rekord sprzedaży online w USA w Czarny Piątek

    Nowy rekord sprzedaży online w USA w Czarny Piątek

  • O reklamie

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - O reklamie

    Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii Skody

    Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii Skody

    Kayax partnerem głównym Papaya Young Directors [wideo]

    Kayax partnerem głównym Papaya Young Directors [wideo]

    Canal+ reklamuje wspólną ofertę z Netfliksem [wideo]

    Canal+ reklamuje wspólną ofertę z Netfliksem [wideo]

    Pepsi z bajkowym minifilmem na święta [wideo]

    Pepsi z bajkowym minifilmem na święta [wideo]

    Huawei o rozczarowaniu i utracie złudzeń [wideo]

    Huawei o rozczarowaniu i utracie złudzeń [wideo]

    Pod jednym dachem

    Pod jednym dachem

    BBDO po raz kolejny dla stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich [wideo]

    BBDO po raz kolejny dla stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich [wideo]

  • Opinie

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Opinie

    Cartoon Network przedstawia raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci"

    Cartoon Network przedstawia raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci"

    Cena spokoju

    Cena spokoju

    To reklama. To Pawłow

    To reklama. To Pawłow

    Quo vadis, AI?

    Quo vadis, AI?

    Afera, której nie było?

    Afera, której nie było?

    Jak nie zgubić się w danych i nie zgubić danych?

    Jak nie zgubić się w danych i nie zgubić danych?

    Co dalej z performance marketingiem?

    Co dalej z performance marketingiem?

  • Kultywator

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Kultywator

    "Król Lew" już na Blu-Ray i DVD [wideo]

    "Król Lew" już na Blu-Ray i DVD [wideo]

    Sputnik nad Polską po raz 13. [wideo]

    Sputnik nad Polską po raz 13. [wideo]

    SundanceTV i Warszawski Festiwal Filmowy ze wspólnym konkursem

    SundanceTV i Warszawski Festiwal Filmowy ze wspólnym konkursem

    "Jokera" obejrzało w Polsce już milion widzów [wideo]

    "Jokera" obejrzało w Polsce już milion widzów [wideo]

    Kraków zasadzi drzewa w hołdzie noblistce

    Kraków zasadzi drzewa w hołdzie noblistce

    "Lego. Jak pokonać kryzys..." [recenzja]

    "Lego. Jak pokonać kryzys..." [recenzja]

    "Wędrowny zakład fotograficzny" [recenzja]

    "Wędrowny zakład fotograficzny" [recenzja]

  • Koktajl

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z KATEGORII - Koktajl

    Kreatura 2019 - fotorelacja

    Kreatura 2019 - fotorelacja

    250 tysięcy widzów Verva Street Racing

    250 tysięcy widzów Verva Street Racing

    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019

    Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019

    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach

    "Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach

    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference

    "Make a meaningful difference" - 12. edycja Havas Group Conference

    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października

    in_Digital Marketing Conference w Warszawie 9-10 października

    Ruszyły zapisy do World Corporate Golf Challenge Poland

    Ruszyły zapisy do World Corporate Golf Challenge Poland

  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • O mediach
  • O marketingu
  • O reklamie
  • Opinie
  • Kultywator
  • Koktajl
  • Wydarzenia
  • Magazyn
  • MMP24
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

MMP
6 (477) 2019-05-23

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


5. SŁODKO-KWAŚNO
6. TEMAT NUMERU: PIWO KUFLE W DŁOŃ, ALE TRZYMAJCIE SIĘ ZA KIESZENIE
Coraz chętniej sięgamy po droższe piwa, producenci liczą zyski. Zmienia się też styl picia
13. WYWIAD: NIE DESIGN, ALE DOŚWIADCZENIE
Uważam, że to właśnie rola projektanta: uczłowieczać technologię, rozumieć, co może nam dać i jak zrobić z niej dobry użytek – mówi Daniel Sytsma – projektant, założyciel amsterdamskiego Studia Kraftwerk
16. TRENDY: MARKI ZAANGAŻOWANE TO MARKI WYRAZISTE
– Wkrótce marki w Polsce zaczną wypowiadać się odważniej. Tym bardziej że społeczeństwo staje się coraz bardziej otwarte w podejmowaniu tematów, które do niedawna były dla niego bardzo trudne – przekonuje Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny VML&YR
18. CASE STUDY: ZIELONY, RÓŻOWY, PODSIADŁO
Czyli jak okładka została kampanią
22. DOOH: DOOH ZMIENIA KRAJOBRAZ
Współczesnym kampaniom na naszych ekranach bliżej do koncepcji z filmów science fiction niż do klasycznego outdooru – przekonuje Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network
24. MARTECH
26. SHOPPER 3.0: PRZEDE WSZYSTKIM CHCEMY INSPIROWAĆ
Zalando na dobre zagościło w świadomości polskiego konsumenta jako miejsce, gdzie kupuje się odzież i obuwie online. Teraz do koszyka zakupowego mają wejść produkty z kategorii beauty – mówi nam Dawid Pożoga, marketing lead PL/CZ, Zalando SE
28. NEWSFEED
30. KREACJA: KAMPANIA GREYA DLA HARNASIA (CARLSBERG POLSKA)
32. PRZETARGI
33. OPINIA
I wydawcy, i reklamodawcy potrzebują niezależnych partnerów technologicznych, dzięki którym możliwe byłoby odbudowanie wzajemnego zaufania pomiędzy stronami, co finalnie przełożyłoby się na wzrost całego rynku reklamy programatycznej – pisze Małgorzata Kmieciak, country manager CEE w Smart
34. 25 LAT „MMP”
Przedstawiamy legendarne okładki naszych magazynów. Autorem wielu z nich był Korek, czyli Wojciech Korkuć
36. BANK DANYCH
39. RAPORT AGENCJE REKLAMOWE I DOMY MEDIOWE
145. RAPORT AGENCJE EVENTOWE
  • 2019 r.
  • 12 (482) 2019-11-28
  • 11 (481) 2019-10-28
  • 10 (480) 2019-10-03
  • 9 (479) 2019-08-29
  • 7-8 (478) 2019-06-18
  • 6 (477) 2019-05-23
  • 5 (476) 2019-04-29
  • 4 (475) 2019-04-01
  • 2-3 (474) 2019-02-20
  • 2018 r.
  • 1 (473) 2018-12-20
  • 12 (472) 2018-11-22
  • 11 (471) 2018-10-25
  • 10 (470) 2018-09-18
  • 9 (469) 2018-08-24
  • 7-8 (468) 2018-06-21
  • 6 (467) 2018-05-24

Najnowsze wydania

6 (477) 2019-05-23

6 (477) 2019-05-23

6 (477) 2019-05-23

12 (482) 2019-11-28

6 (477) 2019-05-23

11 (481) 2019-10-28

6 (477) 2019-05-23

10 (480) 2019-10-03

6 (477) 2019-05-23

9 (479) 2019-08-29

6 (477) 2019-05-23

7-8 (478) 2019-06-18

6 (477) 2019-05-23

5 (476) 2019-04-29

6 (477) 2019-05-23

4 (475) 2019-04-01

6 (477) 2019-05-23

2-3 (474) 2019-02-20

6 (477) 2019-05-23

1 (473) 2018-12-20

W numerze między innymi:

•  Kufle w dłoń, ale trzymajcie się za kieszenie. Coraz chętniej sięgamy po droższe piwa, producenci liczą zyski. Zmienia się też styl picia. Czy po rewolucji smaków czas na rewolucję bez procentów?

• Marki zaangażowane to marki wyraziste. – Oczywiste jest, że akcje społeczne marek mają na celu upiec kilka pieczeni na jednym ogniu. Klient chce się wyróżnić, wybić swoją markę ze zgiełku reklamowego, zaimponować swoim odbiorcom. Agencja chce być kojarzona z odważnymi i głośnymi kampaniami, chce zgarniać nagrody. I jeśli udaje się pogodzić cel klienta i cel agencji poprzez zrobienie czegoś dobrego dla świata, miasta, sąsiadów, zwierzaków lub oceanów, to idealnie – uważa Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny VMLY&R.

• Zielony, różowy, Podsiadło, czyli jak okładka została kampanią. Jako art director jestem wielkim fanem kampanii tzw. design-driven, czyli takich, w których design jest powodem i punktem wyjścia do dalszych działań. Dlatego wracając do początku historii z Dawidem, mogę śmiało powiedzieć, że promocja jego trzeciej płyty jest jedną z takich kampanii, chociaż mogłoby się wydawać, że to tylko copy.

• DOOH zmienia krajobraz. Współczesnym kampaniom na naszych ekranach bliżej do koncepcji z filmów science fiction niż do klasycznego out­ dooru – przekonuje Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.

• Przede wszystkim chcemy inspirować. Zalando na dobre zagościło w świadomości polskiego konsumenta jako miejsce, gdzie kupuje się odzież i obuwie online. Teraz do koszyka zakupowego mają wejść produkty z kategorii beauty – mówi nam Dawid Pożoga, marketing lead PL/CZ, Zalando SE.

• Wiosna pełna konkursów. Ruszyły kolejne globalne przetargi na media. Ale i tych lokalnych nie brakuje. Partnerów mediowych szukają firmy z sektorów: elektronika, farmacja, żywność, finanse. Wiemy już, kto obsłuży Eti, nowego gracza na rynku słodyczy, i Grupę Lotos

Dodatki do numeru:
• Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019
• Raport Agencje Eventowe 2019
• Mapa Grup Reklamowych w Polsce 2019

167 stron o marketingu z pasją

CZEKAJĄC NA BUTELKĘ PIWA KRÓLEWSKIE

Ostatnio świat marketingu zelektryzowała informacja na temat kubka Sturbucks w jednej ze scen „Gry o tron”. Ta wpadka (prawdopodobnie kontrolowana) błyskawicznie znalazła się na ustach analityków rynku reklamy. Ktoś zauważył, że takie kilkusekundowe lokowanie produktu to wydatek rzędu 50 mln dol., czyli – to już nasza wizualizacja – lekko licząc równowartość emisji 10 spotów podczas tegorocznego Super Bowl. Z kolei według analityków CNBC, Starbucks mógł w ten sposób zarobić (lub jak kto woli: zaoszczędzić) ponad 2 mld dol. (słownie: dwa miliardy dolarów!).
Liczby robią wrażenie, ale trzeba do nich podchodzić chłodno. Żaden poważny praktyk marketingu nie wmontowałby świadomie w serial fantasy obrandowanego kubka z kawą. To, że przez chwilę jest głośno w naszej globalnej wiosce o znanej globalnej marce, jeszcze nie oznacza sukcesu sprzedażowego. Wiemy to nie od dziś. W jednej ze scen kultowego dziś „Powrotu do przyszłości” główny bohater gra na gitarze Gibson ES-345. Scena rozgrywa się w 1955 r., a ten model powstał 5 lat później. Sprzedaż modelu wzrosła skokowo? Nie. Z kolei w filmie „Witaj w klubie”, którego akcja toczy się w 1985 r., bohater ma na ścianie plakat auta Lamborghini Aventador, które powstało w... 2011 r. W tym wypadku również sprzedaż ledwo drgnęła. Ale żeby nie szukać daleko. Wprawne oko widza wytropiło wpadki również w głośnym polskim „Klerze”. W jednej ze scen widoczne były czeskie napisy. Trudno się dziwić – film kręcono w Czechach. Może tylko szkoda, że nie była to najbardziej „religijna” reklama piwa, jaką dotąd znalazłem – „Život je hořký. Bohu díky!” (Życie jest gorzkie. Bogu dzięki! – hasło piwa Radegast). Z kolei w scenie finałowej „Kleru” widzowie dostrzegli statystę z gaśnicą. Niestety marki gaśnicy nie udało się już odczytać. Pozostaje nam czekać na butelkę Królewskiego w „Koronie królów”.
Miejmy nadzieję, że opisywane w tym numerze „MMP” agencje reklamowe, mediowe i eventowe będą proponować bardziej rewolucyjne rozwiązania komunikacyjne niż realny kubek kawy w fikcyjnej historii filmowej za wyimaginowane miliardy dolarów.

Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego „Media & Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media & Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    →
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    →
    raporty specjalne "MMP",
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    →
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    mmponline.pl
    →
    MMP24.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    →
    Kokurs Golden Arrow
    →
    Kokurs Kreatura
    →
    Konferencje pod egidą magazynu
    →
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media & Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł

Nasze Publikacje

  • Najnowsza okładka Magazynu

    Media & Marketing Polska

    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 12 (482) 2019-11-28
  • Najnowsza okładka Magazynu

    Handel

    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 11 (356) 2019-11
  • Najnowsza okładka Magazynu

    Food Service

    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 11 (190) 2019-11-30
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2019

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI